piątek, 13 września 2019

Karteczki tagowe z Mikołajem

W tym miesiącu obudziłam się trochę wcześniej i kartki na Rogate wyzwanie mam już gotowe.
Widocznie zima idzie! :))))
Tworzenie ich do mapki sprawiło mi ogromną radość, albowiem mapka przedstawiała taga, a ja tagi uwielbiam wprost.
Skoro tak, to powstały dwie karteczki w różnych kolorach.








Do miętowego papieru znalazłam pasującą tasiemkę, więc mam komplecik:)





Zachęcam do brania udziału w wyzwaniach na blogu "Święta na okrągło", gdzie można znaleźć ciekawe mapki i dobre towarzystwo :)


Wasza

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te kartki! Druga bardzo mi się spodobała, jest po prostu przeurocza, aż mam ochotę skleić coś świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to koniecznie! Zachęcam! To już odpowiednia pora na świąteczną twórczość :)

      Usuń
  3. Obie ładne, w obu czerwień robi świąteczny look! :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...