sobota, 21 września 2019

Junk journal z nitami i ćwiekami

Uwielbiam zabawiać się koronkami i starymi papierami (aaaaa...psik!), więc wypełnianie junk journala to dla mnie prawdziwy relaks!

Nadrobiłam kolejny temat (majowy) w ArtGrupaATC-

"Użyj nitów lub ćwieków"

Bardzo lubię bawić się jednym i drugim, więc wysypałam ze słoiczków i nity i ćwieki i mam na bogato :)






Ozdabianie tagów czyni je bardziej eleganckimi, więc czesto stosuję taki zabieg w albumach.













Pogoda skłania do przebywania w domu, więc teraz szybciutko nadrobię zaległości :) 


Pozdrawiam jesiennie



6 komentarzy:

  1. Ale pięknie Ci to wychodzi! Mnie się bardzo podoba, jest tak klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nitami u mnie krucho a tagi naprawdę z takowymi wyglądają ,,dostojniej,,. Piękne koronki! Całość świetna ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Urokliwe te małe kolorowe nity:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie skonponowany journal :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż to wymaga cierpliwość i pomysłowości...

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...