poniedziałek, 12 listopada 2018

Rogasiowe przyspieszenie

Przyznałam się już, że przegapiłam kilka wyzwań na Rogatym. Ale Inka, nasza dobra wróżka, różdżką swoją otworzyła bramki poprzednich wyzwań i spóżnialscy mają okazję dorzucić swoje karteluchy do zabawy "Święta na okrągło".
Bardzo się cieszę z tej okazji, albowiem bardzo lubię liftować z Rogasiem w tle, ale życiowe różne sytuacje uniemożliwiły mi punktualne publikowanie karteczek.
Przechodząc do konkretów-

Moja kartka lipcowa-



 Ulubione kuchareczki musiały się znaleźć choć na jednej kartce w tym roku :)


W lipcu zliftowałam kartkę Gosi-
kartka z owalem



Kolejny lift- czerwcowy



Monika ML była moim przykładem
kartka ala patchwork na święta


W sierpniu zliftowałam kartkę Teresy
Kartka w stylu skandynawskim


Oto mój lift:




We wrześniu - lift kartki Pasje Violi
kartka



Oto moja propozycja. Wstyd mi, że stchórzyłam przed shaker boxem, ale nauczę się i pochwalę:)




W październiku zliftowałam kartkę Ki
jelonki świąteczne



Rogasie zawitały i do mnie:)



Uff, nareszcie wyszłam na prostą! Teraz tylko  zostało wyczekiwanie na wyzwanie grudniowe i koniec zabawy na ten rok!
Cieszę się ze zróżnicowania kartek i możliwości skorzystania z podpowiedzi koleżanek blogowych.
Liftowanie to fajna zabawa!
A jak się mają Wasze karteczki świąteczne?


Uściski

Wasza


6 komentarzy:

  1. Piękne karteluszki i gdybym miała powiedzieć, którą bym wybrała - to trudno byłoby zdecydować się na tę jedną jedyną. Uwielbiam motyw z kuchareczkami. Te patchworkowe są piękne, a ta z bombką w brązach - taka "filigrankowa". Cudne wszystkie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku nie dałam rady z żadnym świąteczno - kartkowym wyzwaniem. ale karteczki świąteczne będę robiła. Twoje są bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki bardzo ładne, ale najpiękniejsza z kuchareczkami. Kartki świąteczne będę robiła, w wyzwaniach raczej rzadko biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki... kocham kartki handmade :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z kuchareczkami to niezwykły słodziak:-) Dla mnie numer jeden!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki stworzyłaś, wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...