niedziela, 11 listopada 2018

Listopadowe wyzwanie w całorocznym kartkowaniu.

Całoroczna zabawa w "produkcję" kartek świątecznych na Rogatym blogu powoli dobiega końca.
Dziś zaszalałam robiąc lifty do kartki MonWeg.
Zamiast jednego liftu, wyszły mi ...trzy!
Sama nie wiem, jak to się stało:)))
Poczyniłam różne przymiarki do szliftowania kartki Moniki i postanowiłam wszystkie zrealizować.
Niezła mieszanka z tego wyszła, każda kartka jest inna. Są dziecięce motywy, ale i vintagowe.
Teraz, kiedy w sklepach pojawiło się mnóstwo świątecznych nowości, pomysły rodzą się same.








Oto katka MonWeg, którą zliftowałam:



Biegnę nadrabiać zaległości w wyzwaniach i jutro opublikuję kolejne karteczki.

Pozdrawiam serdecznie

Wasza

6 komentarzy:

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...