niedziela, 25 listopada 2018

Inspiruję w Art Journal

Nadeszła moja kolej w inspirowaniu do Artjournala Grupy ATC.
To już ostatnie wyzwanie w tym roku, ciekawa jestem jaką tematykę obierze prowajderka w nowym roku:)
Obecnie wykonujemy prace nawiązujące do cytatów wielkich malarzy.

Wybrałam jakże prawdziwy cytat Vincenta van Gogha
"...widok gwiazd sprawia, iż zaczynam marzyć'.

Nie wiem jak działa to na Was, ale na mnie oglądanie gwieździstego nieba zawsze robi piorunujące wrażenie. I rzecz jasna skłania do marzeń o dalekich podróżach i fascynujących przygodach:)












Cały cytat brzmi tak: "Moim zdaniem to niczego nie jestem pewien, jednak widok gwiazd sprawia, iż zaczynam marzyć".

Zaineresownym polecam książkę "Listy do brata" Vincenta van Gogha, która obfituje w równie trafne cytaty i rzecz jasna szczegóły z życia tego wielkiego malarza.

Dziś odpoczywam po wrażeniach dnia wczorajszego, związanych z pobytem na zlocie  scrapbookingowym Art in Town w Warszawie. Dziękuję wszystkim spotkanym tam koleżankom za miłe chwile, uściski, rozmowy, fachowe porady i After Party w kameralnym gronie.

A teraz wracam do produkcji karteczek świątecznych do czego i Was namawiam!

Uściski

Wasza

1 komentarz:

  1. Pięknie! Śliczne te kolory :)
    Uwielbiam obserwować niebo, zarówno w dzień, jak i w nocy. Też zawsze wtedy marzę o podróżach.

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...