wtorek, 30 stycznia 2018

Świąteczny album ze światełkami

Jeszcze w grudniu uczestniczyłam w kapitalnych warsztatach albumowych u Zuzy-Imaginaris.
Ich wyjątkowosć polegała na tym, że bazę ozdabiało się jak zwykle papierami i dodatkami, ale wewnątrz zamontowane są  prawdziwe lampki na baterie! Nie mogłam się doczekać, jak przy pomocy zgrzewarki Fuse wyczarujemy to wyjątkowe wnętrze:) Jak te sroczki do wnętrza foliowych stron sypałyśmy brokat i cekiny:)
Była magia, fajne towarzystwo, świąteczne piosenki i pyszne ciasto świąteczne.

Teraz dopiero wywołałam zdjęcia z rodzinnych świąt i ponaklejałam na albumowe strony. Oczywiście wcześniej cieszyłam się widokiem podświetlanego albumu, stawiałam go na komodzie i wyglądał tam jak mała choineczka. Dodatkowo fascynowała mnie okładka. Uwielbiam shaker-boxy, a taki z buteleczką i goździkami w środku to już czary! Naprawdę warto tworzyć takie wyjątkowe albumiki, cieszą oko, a oglądanie podświetlanych zdjęć rodzinnych to wyjątkowa przyjemność.




Okładka przyciąga wzrok:)






Strony z przezroczystej folii mają w środku kieszonki na zdjęcia:)
Chociaż niewielkie, pomieszczą wiele;)




Wszędzie dodatkowe kieszonki.
Bardzo lubię wsuwane tagi, dają dodatkowe możliwości.






W przezroczyste kieszenie włożyłam tekturkowe gałązki, cekiny i brokat.






Wyjmowane karty, które pomieszczą wiele zdjęć.

U mnie ostatnie podrygi śniegu więc jestem jeszcze w  zimowym nastroju.

Pozdrawiam cieplutko


7 komentarzy:

  1. Ten pomysłowy album będzie świetną pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy album. Pierwszy raz spotykam się ze światełkami w środku. Nic dziwnego, że ciagle go oglądałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zachwycił mnie ten album!!! Mogłabym taki oglądać bez końca:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś fantastyczna!!!album niesamowity:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny album! Pięknie ozdobiony:) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Album, to bajer z przytupem - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...