piątek, 19 stycznia 2018

Karteczkowanie świąteczne 2018

I cóż, nowy rok się zaczął, a Inka z Rogatego kontynuuje wyzwanie karteczkowe. Kolejny rok będę bawić się w dobrym towarzystwie i raz w miesiącu kleić karteczki świąteczne, żeby w grudniu mieć ich co najmniej 12. Piszę "co najmniej", albowiem w tym roku zasady zabawy zmieniły się. Można zliftować dwie lub trzy karteczki zaproponowane na "Rogatym" blogu. Jako że mam problem z wyborem :) już w styczniu zliftowałam obie zaproponowane karteczki. Obie śliczne, obie inspirujące.

Mój lift kartki Carmen:

 






Oto kartka Carmen

kartka do liftu carmen


Lift kartki Inki:






A to kartka Inki do zliftownia:

kartka do liftu inka


Bardzo się cieszę, że Inka kontynuuje zabawę i znowu w grudniu będę miała komplet karteczek dla rodziny i znajomych:)

A że akurat śniegiem posypało, wszystko pasuje!
Zimowe buziaki śle


12 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Ledwo jedne wysłane a już nowe powstają. Super!.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są piękne i magiczne. <3 Coś tylko u mnie ten śnieg nie potrafi zostać na dłużej. ojj Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są piękne:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki zwłaszcza pierwsza z moim ulubionym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie widziałam grafiki vintage na świątecznej kartce! Pięknie ją wpasowałaś. Obie delikatne i takie właśnie styczniowe, ale nie każ mi wyjaśniać tej tezy, no takie zimowe, o!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lift, piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne karteczki! Swietne! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, świetny lift :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...