środa, 10 stycznia 2018

December Daily 2017 część 4

Witam w Nowym Roku ! Mam nadzieję, że macie mocne postanowienia na następny rok. Ja też mam ich kilka, ale tymczasem musiałam postanowić, żeby w końcu pokazać Wam ostatnie strony Grudniownika:) Jak pisałam, opóźnienia wynikają głównie z powolnego procesu  wywoływania zdjęć. Tworzenie stron, ich planowanie, dodawanie gadżetów to same przyjemności! Aczkolwiek, gdy chce się zrobić coś jeszcze lepiej i jeszcze bardziej kolorowo i nakleić jeszcze wiecej naklejek :)))) to budowa Grudniownika może potrwać do Wielkanocy:)))

Tadam - oto czwarta, ostatnia część moich wspomnień i przeżyć z przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia i samych Świąt oraz Sylwestra.


Dzień 23-Christmas Punch

Po wyczerpujących przygotowniach do Świąt, sałatkach, kapustach i ciastach, czas na przerwę! Świąteczny poncz dobrze nas nastroił i z radością czekamy na Wigilię:)




Z pomocą mojego Fusa "zgrzałam" słoik na grzaniec, wypełniając go prawdziwymi dodatkami - suszoną pomarańczą, cynamonem, goździkami i anyżem. Fascynujące zapachy i przemiłe chwile:)
Jest nawet rurka:) A to wszystko serwuje pewien przystojniak:) Tłem jest koperta w grochy.




Dzień 24-Wigilia

Z boku utworzyłam kieszeń, która pomieści dużo tagów ze zdjęciami. Na kieszeni nakleiłam shaker-box, który dostałam od Kasi B. - to oryginalne życzenia świąteczne!
Miło jest dodawać do Grudniownika takie akcenty:)




Tagi na bogato:) Z dwóch stron oklejone zdjęciami i opisami. Każdy z inną wstążeczką.




Dzień 25-Boże Narodzenie

To jest dzień samych przyjemności. Jesteśmy z całą rodziną, zajadamy pyszności, rozmawiamy, gramy w gry planszowe, oglądamy po raz setny te same filmy, elegancko ubrani miło spędzamy dzień:)




Czytelnia! Każdy z nas dostał po kilka książek od Mikołaja. Czy może być coś przyjemniejszego niż lektura dobrej książki przy choince, z lampką czerwonego wina w ręku?
Z zielonej koperty stworzyłam kieszeń na kolejne tagi.




Dzień 26-Drugie święto

Szalone zdjęcia, z głupimi minami, jak z budki fotograficznej, żeby uwiecznić ten rodzinny czas:)




Dni 27-30 Najlepszy czas w roku

To dni, na które czekam. Nic nie muszę:) Wyjadamy pozostałe smakołyki:) Czytamy książki, słuchamy muzyki. W te święta dominował Frank Sinatra - uwielbiam! Jak co roku w tym czasie, wybieramy się do teatru. W tym roku była to Roma i jej najnowsza produkcja "Piloci".
Nałogowo oglądam "Pannę Marple":)  Wszystko to mieści ta stronka plus doklejone kartki w kształcie znaczka i bombki. Na znaczku zdjęcie syna z własnoręcznie przyrządzonym, pysznym sushi. Bawi mnie to zestawienie - choinka i sushi ;)))




Duża naklejka po prawej to światełka ledowe, które migając uatrakcyjniają oglądanie albumu.




Uwieczniłam też mój tegoroczny wynalazek. Do starej, białej ramki z klamociarni, przypięłam sznur maleńkich lampek z malutkimi klamerkami (Tiger czyta w moich myślach, bo już sama chciałam konstruować podobne lampki:)) A tu proszę, kupiłam gotowe:)




Na górnym sznurku wiszą kartki od koleżanek-rękodzielniczek. Każda inna!




Dzień 31-Sylwester

Ostatnimi laty ten szczególny wieczór spędzamy w teatrze. Najchętniej na komedii, żeby z szerokim uśmiechem rozpocząć nowy rok. Bawiliśmy się w Och-teatrze na farsie "Pomoc domowa" z Krystyną Jandą w roli głównej. Wspaniały wieczór i noc!




Tu znów kieszeń zamykana na magnes rozwiązuje problem nadmiaru zdjęć.




Zdjęcia ze sztuki pochodzą ze strony Och-teatru.

Oto December Daily 2017 w całej okazałości!

Jest niezłym grubaskiem z mnóstwem dodatków, tagów, tasiemek.







Na kółkach dowiązuję mnóstwo tasiemek i zawieszki.





Raz jeszcze-Szczęśliwego Nowego Roku!


Wasza



 

10 komentarzy:

  1. Wspaniały album będący super pamiątką. Sama przyjemność obejrzeć go po latach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przefantastyczny, a ile się tam dzieje... wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ależ fajny pomysł!!!! Rewelacja! Gratuluję i podziwiam. Album wiele powiedział o Was, wiele dobrego:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki super grudniownik, sama jeszcze nigdy go nie robiłam choć takie rzeczy bardzo mi się podobają. Zapisałam się już nawet u Inki na wspólne jego tworzenie, zobaczymy czy dam radę. Twój jest śliczny i taki kolorowy, aż się go chciało oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny grudniownik stworzyłaś. Ciesze się, że tak miło spędziliście ten czas. :) Niech ten rok będzie dla Was prawdziwą magią. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace bywają smakowite! Naprawdę do schrupania!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite dzieło! Obejrzałam i poczytałam z przyjemnością :) Tworzenie - to musiała być radocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny jest! Aż Ci zazdroszczę takiej pięknej pamiątki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczny grudownik.Super pamiątka.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany ileż inspiracji! gdyby zostało tego ponczu trochę.. to ja chętnie przez słomkę.. :)
    Cudownie "zapamiętane" chwile, lubię takie grudniowniki!!!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...