sobota, 7 grudnia 2019

Karteczki świąteczne od A do Z część 2

Jak pisałam w poprzednim poście, przez cały listopad bawiłam się ze ScrapElektrownią w literkowe karteczki.
Zabawa zmusza do tzw. wychodzenia ze strefy komfortu. Czasami można pokombinować i ułatwić sobie życie gotowym elementem, ale z poleceniem:embossing nic się nie da zrobić. Trzeba embosować i już!
Zrobiłam to ostatniego dnia, ale zrobiłam! I nie bolało tak bardzo, do kosza poszła tylko jedna nieudana kartka :)))
Jakże się cieszę, że mam już stosik kartek i powoli mogę wysyłać je do moich krewnych i znajomych blogerek :)
Kontynuacja alfabetu z poprzedniego posta-

M jak Mikołaj
Zrobiłam dużą bazę, żeby zmieścić 3 tagi i furę przydasi. Tak lubię! Mój ulubiony klimacik.




N jak nuty
Znów w moim ulubionym stylu :)




O jak okno
Pobrokaciłam, żeby bardziej śnieżnie się zrobiło :)




P jak prezenty



i
P jak poinsecja




R jak rękawiczki




Jak nigdy wysiliłam się na wycięcie bazy w kształcie rękawiczki.
Dodałam co tam miałam z motywem rękawiczek i całkiem dobrze wyszło :)

S jak sanki
U mnie sanki w naprawie :)))




Ś jak śnieżynka
Bardzo lubię ten układ, prosty ale efektowny.




T jak tag i tekturka

Wykonałam 200% normy. Mam tekturki na tagu :)



U jak uliczka (zimowa)

Tu kombinacjom nie było końca. Wreszcie w niedawno kupionym bloczku znalazłam taga z dziećmi na ośnieżonej uliczce. Hurra!





W jak wianek
Ha,ha, przez cały alfabet zbierałam się, żeby zrobić shaker boxa. Zrealizowałam to dopiero przy wianku :)) W środku wianka kopułka z wytłoczoną choinką (słabo ją widać)
Ale jest!




Z jak zieleń i złoto




I zaległy, słynny embossing!!!

E jak embossing

Tu w postaci złotego napisu.





Dziękuję gospodyniom ScrapElektrowni za twórcze wyzwanie.
Podobno szykują się kolejne :)
A tymczasem trzeba wypisać i wysłać powyższe karteczki.

Pozdrawiam zimowo,
Wasza

5 komentarzy:

  1. Jest co podziwiać u Ciebie. Tyle pięknych kartek zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszły, jest, co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękne!!! I inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł na zabawę, trzeba przyznać :) Pięknie wyszły wszystkie prace, urzekła mnie ta z rękawicą <3

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...