wtorek, 26 listopada 2019

Karteczki świąteczne od A do Z

Moja ulubiona grupa fejsowa ScrapElektrownia zaproponowała miesięczną zabawę w tworzenie kartek świątecznych. Przez cały listopad codziennie ukazują się zadania na kolejne literki.
W ten oto miły sposób, w towarzystwie koleżanek (wirtualnie, ale zawsze to kontakt) zrobię stosik kartek dla krewnych i znajomych i jeszcze na rozdanie :) Powoli zbliżamy się do końca alfabetu, więc część  urobku pokazuję :) Następna porcja wkrótce.


A jak Anioł



B jak bombka
Minimalizm nie jest moją mocną stroną. Bardzo długo myślałam nad tą kartką.



C jak choinka
Jedna choinka podróżuje...


 A druga ubrała się w koronki



D jak deski (w tle)



F jak falbanki



G jak gwiazdki



H jak ho ho ho



I jak iskrzenie
Jak pisałam na fejsie, ta kartka miała być o gwiazdach, ale srebrny papier tak błyszczy w ciemności, że wylądowała tu, gdzie iskrzenie :) 







J jak jeleń

W formie taga, bo lubię bardzo.  



K jak koronka
Koronki znajdują się na wielu moich kartkach, ale którąś tu trzeba wydelegować :)




L jak latarnia



Ł jak łyżwy
Łyżwy to mój ulubiony wykrojnik :) Po akcji z iskrzeniem coś mnie wzięło na efekty specjalne i pobrokaciłam łyżwy. Są więc jakby ekskluzywne :) 



Wracam do swoich karteczek i Wam polecam tę świetną zabawę.

Wasza


14 komentarzy:

  1. Świetne karteczki.
    Kusi mnie by się do zabawy podłączyć chociaż jeszcze blogowe zabawy nie ogarnęłam, brakuje mi kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku zrobiłam może dwie kartki, jeszcze nigdy takiej biedy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączaj do zabawy! Wtedy pomysły przychodzą same :) Zdążysz zrobić stosik kartek!Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ty masz mega dużo fajnych pomysłów, kreatywna z Ciebie dusza i to bardzo kreatywna. Piękne prace, praktycznie wszystkie mi się podobają. Super pomysł na koronkową choinkę. :) Pozdrawiam serdecznie. :***

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, ale te z łyżwami i choinką cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, podziwiam kreatywność, systematyczność, zapał. Mimo, że dzieci nie mam w domu, nie potrafię tak się zorganizować, pozdrawiam, Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze mieć takie zdolne rączki i głowę pełną pomysłów Piękne kartki Mój faworyt - samochód z drzewkiem na sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...