środa, 20 listopada 2019

Warsztatowo

W ubiegłą sobotę większość dnia bawiłam się na zlocie scrapbookingowym Art in Town w Wa-wie. Była to urodzinowa 5ta edycja i ja tam byłam po raz piąty. Tym razem postanowiłam wziąć udział w make&take.
Udało mi się zapisać na dwie takie zabawy. Pierwsza zaczynała się o 10 rano. Akurat o tej porze organizatorki rozdawały prezenty od sponsorów w ręcznie szytych kosmetyczkach. Także zupełnie niespodziewanie załapałam się na wypasiony prezent.
Potem już biegiem na chlapanie i paćkanie czyli pokaz "Alterowana żarówka". Make & take prowadziła Quaterliszka, bardzo dokładnie tłumacząc przeznaczenie wielu materiałów mixmediowych. Świetnie bawiłam się ozdabiając żarówkę, wyszła zjawiskowa ozdoba do mojej pracowni ) Dzięki Magdo za wszelkie wskazówki :)
















 A to golutkie jeszcze składniki na początku pracy:)




Brudna taka przesiadłam się do stolika obok , gdzie Renia prowadziła make & take z albumikiem zimowym w roli głównej. Również udana zabawa w trakcie której zrobiłam sprytny mały albumik do wklejenia świątecznych zdjęć.Poznałam też zimowe papiery z Craft o clock, które natychmiast polubiłam :) W domu dokleiłam do okładek tasiemki, żeby móc związać albumik.






Z tyłu tagów przykleję fotki z rodzinnych świąt.

Potem udałam się na szaleństwo zakupowe. Na wielu stoiskach zakupiłam mnóstwo rzeczy co to mi są niezbędnie potrzebne:)))) Powoli mi to szło, ponieważ co chwila spotykałam koleżanki i plotkom nie było końca.Bardzo się cieszę, że udało mi się spotkać tyle osób, uściskać, pogadać, wymienić się doświadczeniami, wypić razem kawkę.
Pełna pozytywnej energii wróciłam do domu kleić świąteczne karteczki.

Aha, jeszcze pokażę Wam prezenty na urodziny Art in Town od sponsorów.


W następnym poście czas już na chwalenie się  kartkami świątecznymi.
Do następnego!

Wasza

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W krótkim czasie udało nam się stworzyć efektowne prace :)

      Usuń
  2. ogromnie żałuję, że tym razem nie mogłam pojechać. Piękne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca...
    no zobacz... dopiero teraz zauważyłam, że też jest na Artillo
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...