niedziela, 7 kwietnia 2019

Albumik parawanik

Nic na to nie poradzę, że uwielbiam albumiki wszelkiego rodzaju. Nowe rozwiązania albumowe często poznaję na warsztatach,  szczególnie te bardziej skomplikowane.
Tym razem postanowiłam zrobić mniejszy, bardziej prosty składany albumik.
Zbudowany jest z trzech części, z tagów z wykrojnika. Złożony zajmuje mało miejsca. Trzeba tylko uważać, z której strony przykleja się kwiatki i motylki:)
Podobny albumik zrobiłam mojej mamie, żeby mogła go zabrać ze sobą do szpitala, a potem do sanatorium.Wkleiłam tam zdjęcia całej rodziny.

Ten albumik nie ma jeszcze zdjęć, ale jest tak kwiecisty, że sam w sobie jest ozdobą:)












 Kieszeń na małe zdjęcia.





Pozdrawiam serdecznie
Wasza


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł i wykonanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, jest piękny nawet bez zdjęć. Taki kolorowy i kwiecisty :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...