sobota, 23 marca 2019

Albumik tagowy

Jakiś czas temu postanowiłam wybrać się do Agi Cebuli na warsztaty albumowe wraz z wykonywaniem kwiatków z foamiranu. I o te kwiatki głównie chodziło:) Nauczyli się je robić chyba wszyscy oprócz mnie. Pomyślałam, że nie taki diabeł straszny i ja też w końcu spróbuję.
Kto mnie zna, ten wie, że nie lubię sztucznych kwiatków. Ale co robić, kiedy na wszystkich kartkach kwiatki, tylko nie u mnie:) Na wielkanocnych życzeniach też zaobserwowałam coraz więcej kwiatków.
Wracając do warsztatów, zrobiłam kilka kwiatków z foamiranu, mam nadzieję w domu porobić ich znaaaacznie więcej:)
Albumik robiło mi się bardzo przyjemnie. Forma nieduża, kartki szybko można zapełnić. Ozdabianie tagów detalami z papierów Karoli to czysta przyjemność:)

Kolekcja Life Stories przypadła mi do gustu i myślę, że zagości w mojej szufladzie na dłużej:)

Tak prezentuje się moja praca warsztatowa:) Myślę, że szybko wypełni się zdjęciami.
Niektóre strony są ozdobione, inne są z tak atrakcyjnych papierów, że bronią się same:)



Okładka;)





























Miłej niedzieli!
Wasza


7 komentarzy:

  1. Witaj :) Jestem zachwycona ! Urzekła mnie kolorystyka i kwiaty :) Z pewnością szybko zapełni się zdjęciami :) Pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny albumik tagowy! Mam trochę papierów Karoli, są przepiękne.
    Warsztatów z Agnieszką zazdroszczę (pozytywnie).
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny i bardzo klimatyczny, świetnie wykorzystałaś te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik jest piękny:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...