niedziela, 14 kwietnia 2019

Junk journal

W tym miesiącu moje strony junk journala rozświergoliły się za sprawą ptaszków, jakich tam umieściłam całe mnóstwo.
W końcu wiosna! Akurat wczoraj rano poprószył śnieg, ale jak wiadomo "kwiecień plecień..."
Trzymajmy się tego, że za tydzień ma być cieplutko:)

Bardzo lubię takie przyrodnicze stronki, więc z przyjemnością kleiło mi się, postarzało i tagowało:)
Papiery z odzysku, stare koronki, sznurki, obrazki znalezione na dnie szuflady-ptaszki i motylki,  tag-metka od bluzki:)

Temat miesiąca to : Użyj guzika!

Użyłam i owszem, aż dwanaście! W dodatku przyszyłam je, a nie przykleiłam :)  Jak dla mnie co miesiąc może być guzikowe wyzwanie:) Baaardzo lubię!!!
Pracę zgłaszam na wyzwanie do ARTgrupa ATC.






 Rzeczone przyszyte guziki:)


 Na metce z pewnej sieciówki (po prawej) też odkryłam wizerunek ptaszka:)







Z wielką przyjemością tworzę sobie skrzynię ze starociami i dziwactwami wszelakimi do junk journala. Cieszy mnie myśl, że "potem" będę  z niej czerpać garściami. To bardzo ułatwia, bo ciągłe prześwietlanie szuflad w celach poszukiwawczych to zwykła strata czasu:)
Za to tworzenie ze znalezionych śmieci to coś cudnego! Uwielbiam:)

Za tydzień zaprezentuję moje świąteczne karteczki.


Pozdrawiam serdecznie oraz słonecznie
Wasza




5 komentarzy:

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...