piątek, 2 marca 2018

Stronki 2 i 3 w nowym Grudniowniku

Zaczęło się. I nawet nie czuję żadnych dysonansów, że Wielkanoc się zbliża, a ja Grudniownik robię. Śnieg prószy, nadeszły mrozy, więc z lubością wyciągnęłam karton gwiazdkowy i wydłubałam 2 stronki i 2 karteczki (poprzedni post).

Nie nakleiłam jeszcze numerów poszczególnych stron, bo nie trafiłam na te jedne-jedyne. A podobać mi się muszą!  Poza tym (tu rada dla początkujących) jeżeli nie jesteście pewne, co do kolejności wydarzeń w swoim grudniowniku (a w lutym nie możecie być:)))), zostawcie numerowanie stron na sam koniec. Jak zacznie się grudzień, wszystko samo się ułoży:)
Wyjątkami są takie dni jak Mikołajki - zawsze 6.12 :))), Poinsettia day - 12.12, Wigilia i Święta.





Strona 2, zgodnie z sugestią Inki to "Adwent". Udało mi się ułożyć kompozycję z jednej kolekcji, co rzadko mi się zdarza, bo zawsze mnie gdzieś nosi:)


Puste miejsce czeka na zdjęcie wieńca adwentowego.




Na 3 sronie umieściłam kopertę, z której wystaje tag. Ma już nawet tytuł - "Lista spraw".
Będą tam wypisane po obu stronach typowo grudniowe zadania np. zrobić i wysłać kartki świąteczne, ubrać choinkę, zrobić własnoręcznie kilka dekoracji itd.
O wielości grudniowych zadań przypominają  pracowite dziewuszki z grafiki:) Baardzo ją lubię.




Koperty i schowki są świetnym rozwiązaniem w grudniowniku, będę ich używać częściej:)




To tyle w tym miesiącu, czekam Inko na dalsze dyspozycje w naszej wspólnej zabawie:))

Pozdrawiam cieplutko
Wasza

6 komentarzy:

  1. Co się będę rozpisywać, po prostu pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemyślane rozplanowanie powierzchni, kieszonki i tagi będą nieodzownymi pomocnikami. Nastrój świąteczny trwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka stron jest piękna dzięki choinkowej zieleni, bardzo mi się ta zieleń podoba.Z ciekawością będę obserwować, bo zwykle albumy są w orientacji poziomej, a tu proszę można i tak. No a obrazeczek - cudo! Magia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne strony na kolejne dni grudnia. To dopiero luty, a ja chciałabym już widzieć wypełnione grudniowniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przelałaś i zrealizowałaś wszystko, co miałam na myśli na te dwie karty :) ślicznie po prostu i bardzo funkcjonalnie, koperta uroczo zachęca do sprawdzenia co się tam ukryło :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...