niedziela, 18 marca 2018

Wielkanocne karteczki

Część karteczek pokazałam Wam już w poprzednim poście. Były zmajstrowane na wyzwania, więc musiałam się kierować wytycznymi. Ale to tylko plus, można iść inną ścieżką, realizować odmienne cele.
Pozostałe kartki w tym roku zrobiłam wyjątkowo oszczędną metodą. Postanowiłam sobie, że nie będę kupować papierów ani dodatków wielkanocnych, tylko wykorzystam to co mam w przepastnych szufladach. To brzmi jak dowcip, ale czasami się udaje. Do zrobienia kartki wielkanocnej nie są potrzebne "typowo świąteczne" papiery. Wszystkie zielone i roślinno-fioletowe też pasują.
Wyciągnęłam com tam miała i do dzieła!
Dlatego tegoroczne karteczki są tak zróżnicowane. Nawet mają różne kształty. Kiedy skończyły mi się gotowe bazy, zrobiłam je sama. Dzięki temu uniknęłam nudy:) I zakupów:)))

Oto moje wypocinki:)-













 Wspaniały sposób na wykorzystanie resztek papierów!



 






Miłego kartkowania życzę oraz odśnieżania wielkanocnego:)



15 komentarzy:

  1. Każda inna, każda ładna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są niezwykłe:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są. Ja też robię sama bazy co przy ilości około 20 kartek które wysyłam do rodziny jest dość uciążliwe ale dałam radę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, szczególnie te dwie pierwsze, bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się karteczki na trzecim i ostatnim zdjęciu. Zwłaszcza ta ostatnia - chciałabym mieć w domu obrazy na płótnie z podobnymi, wielkanocnymi i zarazem wiosennymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te karteczki , a jak fajny pomysł na te króliczki co wyglądają z okienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły świetne. Bardzo podobają mi się te kartki, są wyjatkowe i każda inna. :)

    OdpowiedzUsuń

  9. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kartki piękne, każda kartka jest wyjątkowa ... gdybym musiała wybierać to dwie pierwsze a potem po kolei.

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...