wtorek, 27 lutego 2018

Guzik z pętelką

Nie każde wyzwanie jest pociągające, nie do każdego mamy wenę:)
Tym razem aż podskoczyłam, gdy zobaczyłam temat wyzwania, ponieważ to co dzieje się ostatnio w moim życiu, można śmiało podsumować powiedzeniem "guzik z pętelką".
W ramach odstresowywania zabrałam się do pracy(zabawy!) 

Tak malowniczy tytuł trzeba było przełożyć na pracę art journalową;)

Szukając pudła do mediowania, znalazłam siatkę z materiałami:))) Nie ma to jak przypadek!
Moją pracę oprócz guziczków zdominowały podarte szmatki:)

Podobno idzie wiosna(szkoda tylko, że akurat przyszła zima:)))), wiec na pracy przysiadł ptaszek:)
Wcisnęłam tu trochę nitów, nawiązałam pętelek, przyszyłam guziczki i pochlapałam.
Ta malownicza siatka pod spodem, to siatka do kiełbas:))) Dlaczego czasami fajne przedmioty mają tak prozaiczne przeznaczenie?:))

Wyszło trochę tekstylnie, a nawet krawiecko, ale co tam! I tak wszyscy wiedzą, że kocham guziczki:) A niestety rzadko mam okazję je zaprezentować w pracach;)





Jest guzik i pętelka, a nawet 3 pętelki!


Guziczki są przyszyte! Dedykuję je koleżance, która nie cierpi szyć:)






Pracę wykonałam na wyzwanie bloga ART JOURNALOVE .

Wasza


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca. Kolorystyka mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w wyzwaniu, praca prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze poradziłaś sobie fantastycznie:))super praca:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemska praca. Wszystko mi się podoba. Kolory świetne i te urocze detale jak nożyczki, guziki, materiał...wszystko świetne. Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń

  5. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...