piątek, 9 lutego 2018

Nowy Grudniownik 2018

Nie wierzycie? Ja też nie mogłam uwierzyć ! Inka z bloga "Święta na okrągło", oprócz zabawy kartkowej zaproponowała drugą - robimy "Grudniownik"!!! Nie czekamy do grudnia, tylko co miesiąc powolutku dłubiemy kolejne strony, a w grudniu uzupełnimy zdjęciami i dodatkami do nich.

Okładki zrobiłam z grubej tektury po jakimś opakowaniu, a strony z torebek prezentowych. Torebki są same w sobie atrakcyjne, z wzorkiem, który mogę zostawic lub zakleić. Kupiłam je w Ikei, jako torebki do pakowania prezentów. Jednak większość prezentów była duża :), popakowałam je w papier prezentowy, a  torebki zostały. Całość spinają 2 kółka. To najlepszy patent do grudniownika, bo można potem dokładać strony, wyjątkowe kartki świąteczne i różne nieprzewidziane dodatki.
Wewnątrz okładki umieściłam kalendarz zaproponowany przez Inkę.

Skoro po raz 6 zabieram się za  projekt "December Daily", postanowiłam coś zmienić, żeby nie powtarzać pomysłów na poszczególnych stronach.
Wybierajac vintagowe papiery na okładkę, zdecydowałam o nowej kolorystyce całego albumiku.
Wszystkie moje grudniowniki były baaaardzo kolorowe z niespotykaną jak dla mnie ilością czerwieni. W zasadzie tylko w grudniu pozwalałam sobie na czerwone dodatki w albumach;)
Ten grudniownik będzie vintagowy, stonowany, (za)spokojny.
Z bólem serca chowam kolorowe naklejki:) Skoro postanowiłam, muszę się tego trzymać:) Ale po zastanowieniu stwierdziłam, że to nowe też jest fantastyczne!

Trudno o lepsze połączenie świątecznych kolorów - złotego i srebrnego na białej bazie.
Zaczynam się w to wkręcać. W styczniu można było kupić w przecenie dodatki w TK maxxie, home&you, Tigerze. Mam już klamerki, kilka napisów i naklejek.
Przymykam oko na kolorowe dodatki śmiejące się do mnie (a jakże!) i w koszyku lądują tylko srebrne i złote:)) Trudno się tak przestawić na spokojną kolorystykę, ale w końcu mam na to rok!:)))



 Rozmiar okładki grudniownika został podyktowany wielkością kopert, które są bazami do stron.
 Na kółkach zawiesiłam pierwsze tasiemki i dzwoneczki. Będzie tego więcej!


Udało mi się jeszcze kupić tekturkowy napis December Daily. Potuszowałam go i pokryłam Glossy Accent.
Na okładce musiał się znaleźć shadow-box, no musiał i tyle. W ubiegłym roku był to słoik, w tym gwiazdka! Bardzo lubię ten gadżet, a przesypujące się gwiazdki z brokatem podtrzymują atmosferę świąt.


 Oprócz napisu, również datę pokryłam Glossy Accent. Pięknie się mieni w dzisiejszym słoneczku.




Od wewnątrz papiery z tej samej kolekcji co na okładce. I kalendarz, który Inka zaproponowała do wydruku:)
Całkiem milutko się zrobiło.





Torebki z Ikei stały się bazą do stron albumiku.


A teraz organizacja! Każdy, kto szukał na zabałaganionym biurku potrzebnych rzeczy, wie jak bardzo liczy się porządek. Zgromadziłam w drewnianej skrzynce dodatki przydatne do grudniownika i kartek świątecznych. To niezmiernie ułatwia pracę! Polecam!





Jak widać uwielbiam kolorowe sznureczki i tasiemki. To tylko część świąteczna, pozostałe "mieszkają" w starej walizce.
Mam nadzieję, że przed kolejnymi świętami tu i tam dokupię kilka tasiemek(o ile będą vintagowe:))


Kilka dziurkaczy, stempelków, klamerek, metalowych zawieszek i guziczków. Pewnie w listopadzie dołożę do pojemniczków to i owo:)



Tak przygotowana ruszam na podbój Inkowych wyzwań! Kolejne kartkowe, lutowe już czeka!

Życzę Wam miłego już-walentynkowego weekendu:)

Wasza




16 komentarzy:

  1. Wspaniały! A nożyczki nasz przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na starcie jest wspaniały ... począwszy od świetnych torebek, pięknych papierów i wyjątkowych dodatków.
    Z tym zgromadzeniem wszystkiego co do grudniownika potrzebne w jednym miejscu to świetny pomysł. Też tak zrobiłam ale ... u mnie w pudle nie jest tak porządnie poukładane jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne drobiazgi:))nożyczki super:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się piękny albumik.Może rzeczywiście należy zacząć tak wcześnie bo przed samymi świętami jest tyle rzeczy do ogarnięcia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna organizacja. Brawo! Grudnik już wygląda nieziemsko. Genialna okładka, wszystko fantastyczne i z charakterem. Wielkie BRAWO. <3

    Pięknego weekendu Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, bardzo stylowy i klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna okładka. Czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Front robót masz wzorcowy! Nic tylko brać przykład! I ja powinnam, bo dotąd udało mi się wyselekcjonować papiery świąteczne, reszta "gdzieś" ;))
    Ja kupiłam dodatki w Kik-u, faktycznie teraz były obniżki i nawet jeszcze jakiś wybór - Twoje kolory i format na pewno są zachęcające - cały post takie jest! Podoba mi się ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka piękna.
    Papierowe torebki cudne !!!
    Przygotowanie do pracy modelowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak - całkiem milutko i bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mam nie wierzyć... sama robię ...bombki na zamówienie... hihi
    niestety u mnie organizacji nie ma; obowiązkowo muszę coś z tym faktem zrobić bo zawsze czegoś szukam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne "zimowe" okładki! Kopertowa baza pomysłowa i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna okładka! Podziwiam za talent :) Ja z kolei zajmuję się szyciem i wystrojem wnętrz. Będę aktualnie szyła fioletowe poduszki z futerka (kolor fioletowy to hit 2018 roku) więc zapraszam również na swojego bloga :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...