czwartek, 22 czerwca 2017

Symetrycznie

Kolejny miesiąc i nowe wyzwanie. Monika z Artjournal zadała nam temat: Symetrycznie. Inaczej niż zawsze, bardzo odkrywczo! Niech się dzieje! Właściwie ze względu na różnorodność wyzwań, pracuję jednocześnie w trzech żurnalach;) Ale czy zawsze muszę być taka poukładana?
Zastosowałam tu znów grafikę z wizerunkiem Liny Cavalieri, nie dlatego, że jest moda na Fornasettiego, po prostu podoba mi się. Ma w sobie jakąś magię;)
Użyłam grafikę z Pinteresta, "bąbelki" z wykrojnika, guziki, mgiełkę, maskę, stemple, liść wycięty ze stempla, tag, spinacz biurowy... i to wszystko razy dwa!











Miłych, ciepłych dni życzę Wam

Wasza



11 komentarzy:

  1. Pięknie, delikatnie, wręcz poetycko....

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!! Bardzo mi się podoba!!! Aż zachciało mi się nauczyć jak robić takie kartki. Podziwiam Twój talent do tego.

    Życzę naprawdę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pięknie:)))każdy zadany temat wykonujesz super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca i tak jak piszesz ma coś w sobie . Jakąś magię . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki wpis, eteryczny...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką spontaniczność wyczuwam w Twoich CALineczkach :) piękne i pomysłowe.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...