czwartek, 8 czerwca 2017

Moje prace z warsztatów w Wolimierzu

Tydzień temu miałam okazję po raz n-ty uczestniczyć w Cynkowych warsztatach i to w czarownym Wolimierzu ;) To miejsce przyciąga jak magnes i  nie mogę sobie odmówić uczestniczenia w scrapbookingowych warsztatach znowu i znowu.
Tęsknię za klimatem tego miejsca, przyrodą, achitekturą, a przede wszystkim ludźmi:)
Spotykam tam kilka "stałych" koleżanek i oczywiście sporo nowych.
O urodzie tego miejsca napiszę następnym razem, dziś będzie o pracach, które poczyniłyśmy. Jak ostatnio zażartowałam, na Cynkowe warsztaty zapisuję się nie czekając na tematy i tak będzie coś fajnego!
Tym razem zrobiłyśmy kartkę sztalugową w pudełku. Francja-elegancja, można ją wręczyć na ślub lub urodziny.



 


Skoro nasz pobyt wypadł w Dzień Mamy, największa praca - ozdobna ramka nosiła tytuł "Mama".
Zamieściłyśmy w ramce zdjęcia ze swoimi dziećmi. Urocza pamiątka. U mnie w domu już wisi i zdobi:)





Maska w tle, potem koronki, papiery, skrawki materiału, wycięte stemple, patyki, pióra, kwiatki.



Nie obyło się bez albumiku. Tym razem na bazie kopert. Skleja się ze sobą kilka kopert plus okładki i gotowe. Noooo, jeszcze ozdabiamy i to jest super zabawa! Stempelki z robalkami i dmuchawce z Wycinanki uroczo urozmaiciły kolejne strony.










Po prawej stronie zostawiłam niezaklejoną kopertę. Będzie schowkiem dla większej ilości zdjęć.







Ostatniego dnia po śniadaniu ozdabiałyśmy tag. Miało być po męsku (i było;)
Najpierw przecudnej urody stempel:) Potem maziaje, mające nie wiedzieć czemu zamaskować urodę owego stempla:)))
Ćwieki, stare napisy i tajemnicze pożółkłe karteczki, taśmy washi, metalowe cyferki, naklejki z napisami itp.
Całość wyszła ciekawie;)







Bardzo owocny, 3-dniowy wyjazd, cudownie spędzony czas! Rozgadane towarzystwo, długie nocne rozmowy, dużo śmiechu i wspólnej pracy. Takie wyjazdy powinny być zapisywane na receptę!

W następnym poście pokażę, gdzie spałyśmy, co jadłyśmy i co zwiedziłyśmy.

A ja już nie mogę doczekać się do soboty, od rana będę obecna na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym  w Warszawie. Kogo z Was spotkam?

Wasza

12 komentarzy:

  1. Owocne warsztaty zaliczyłaś. Piękne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te prace, aż mnie samą kusi aby w tym kierunku coś podziałać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te Twoje prace:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe warsztaty! Bardzo bym chciała wybrać się kiedyś na takie:0 Cudowne prace powstały!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu na spokojnie pooglądałam Twoje prace, fantastyczne:-) Sprytnie przystemplowałaś tego robala, a ja zawzięcie, bez końca wycinałam! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace stworzyłaś, najbardziej spodobał mi się albumik, jest bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace;) Na pewno świetnie spędzony czas;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace to prawdziwe perełki. Podziwiam i pozdrawiam. Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace poczyniłaś! Cudo:) Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...