sobota, 3 czerwca 2017

Majowe calineczki

Maj przeleciał jak szalony! Tyle różnych zdarzeń, ciekawe wyjazdy:) Zaskoczyły nas anomalie pogodowe, od śniegu do ostrego słońca:)
Działo się!
Na UHK-owe wyzwanie zgłaszam kolejne malutkie "prawie kwadraciki" :))






Żeby zachować w pamięci, jakie wyzwania w tym miesiącu stanęły na mojej drodze, naklejam na calineczki fragmencik papieru, tekturki. Coś co mi przypomni o wykonywanej pracy. Takie samo tylko mniejsze:))))






Majowy weekend był bardzo zimny, więc ogrzewaliśmy się gotując smaczne potrawy.
Słońca było tak dramatycznie mało, że jego obecność zaznaczyłam słonecznikiem.


 Mieliśmy nawet opady śniegu, czyli przysłowiową "Gwiazdkę w maju".



Humor poprawiłam sobie nową torebką z TK-maxxa
Jak co roku Noc Muzeów była cudownym wydarzeniem. Owocnie spędzony czas!



Potem pakowanie się i wyjazd na Cynkowe warsztaty do Wolimierza. A tam moc dodatkowych atrakcji - wizyty w klamociarni "Coś na mole" i dodatkowe warsztaty z biżuterii w "Szklanej Kuźni".
Szalone, cudowne dni!

Nie będę się rozpisywać, ponieważ wyjechałam na weekend i śpię na "zomku", w pięknych okolicznościach przyrody, ale z marnym wi-fi :))

Miłej i pogodnej niedzieli dla Was :)


11 komentarzy:

  1. dobrze napisane... prawie jak kwadraciki :)
    fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie prezentują się Twoje majowe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko misterne i piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wyrafinowany kształt w tym miesiącu! I znowu mnóstwo się dzieje! Ten kwiatek z 21 śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niezmiernie urocze i słodkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze i prawie kwadraciki, ale jakie urocze. Oj sporo się u ciebie działo 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Majowe calineczki wspaniałe i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo bardzo fajny pomysł, by tak naklejać wspomnienia z danego miesiąca. Pierwszy raz widzę takie coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda. I strasznie mi się podoba kształt majowych calineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze urocze!:) Bardzo podoba mi się ich kształt:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. W altance bardzo barwnie i bardzo scrapowo!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...