piątek, 18 listopada 2016

Tajemnica pozostaje tajemnicą

Tym razem na wyzwanie GrupyATC-Artjournal należało zgłębić temat tajemnicy w naszym życiu.
Widocznie mam za dużo tajemnic, bo nie mogłam wybrać tej jednej:)))
Potraktowałam temat ogólnie, znalazłam na Pintereście odpowiednie zdjęcie i.. psssst-.tajemnica pozostała tajemnicą.



 W tle wzór z maski, siatka do dekoracji kwiatów, stemple i mgiełki.


Dziewczynce dałam klucz, więc może kiedyś otworzy skarbiec z tajemnicami:)












Dziś krócej, bo muszę się jeszcze spakować na jutrzejszy zlot scrapkowy Art in Town:)
Warsztaty, zakupy, umówione spotkania! Będzie się działo!
Dziękuję za miłe komentarze

Wasza


13 komentarzy:

  1. Tajemnicza... ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak ci dobrze:) Tez bym sie na warsztaty wybrala :)
    Bardzo tajemniczy i pomyslowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc masz dużo tajemnic... hmmmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające kolory. Trafnie użyłaś tu fioletu, bardzo kojarzy mi się z tematem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika i wspaniale wykorzystana! Świetna praca!
    Pozdrawiam i udanego zlotu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna interpretacja! Od tej grafiki ciężko się oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. tajemnica... pamiętnik z nia mi się kojarzy; fajne wykonanie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!:) Już na pierwszy rzut oka czuje się tu jakąś tajemnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zagadkowo,subtelnie,zmysłowo-to widzę patrząc na Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo tajemnica musi zostać tajemnicą!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...