czwartek, 3 listopada 2016

CALendarz w październiku

W końcu trzeba się było podporządkować regułom:))

Calineczki to k w a d r a c i k i !!! Maleńkie kwadraciki, a nie serduszka, ciasteczka, owale i tym podobne dziwne kształty:)) Jako że od początku zabawy w maleństwa postanowiłam, że mój CALendarz będzie inny, wycinałam wykrojnikiem różniste kształty, żeby uatrakcyjnić swój journal.
No dobrze, dobrze, w końcu postanowiłam, że kwadraciki to też ładny kształt :))) Niech Wam będzie!
Październik był dla mnie bardzo ciężkim miesiącem. Dużo dźwigania kartonów, pakowania i rozpakowywania. Ale ja się nie poddaję:) Pomimo rozgardiaszu, podstawowe przydasie spakowałam do specjalnej scrapkowej torby i w razie potrzeby (ochoty, powrotu weny, terminowej pracy...) wiedziałam, gdzie czego szukać.
Coraz mniej kolorów, coraz bardziej zwyczajnie, ale ciągnę dalej -









 Najbardziej lubię przestrzenne formy...











W listopadzie wracam do fikuśnych kształtów. Zamieniam kwadraciki w listki :)
CALendarz to kolejny etap zabawy w Kawie i nożyczkach.

Trzymajcie się ciepło w te koszmarne, deszczowe dni*

Wasza

15 komentarzy:

  1. Eeej, ale nie zdradzaj wcześniej, jaki kształt będzie w następnym miesiącu, ja się tak zawsze zastanawiam, co tym razem wymyślisz! A tu nagle kwadraciki!!! Wprawdzie kształt prostszy, ale zawartość jak zwykle na bogato, no i widzę, że faktycznie ludzie mają podobne zajęcia w kolejnych miesiacach, sortowanie ciuchów i wizyty u lekarzy się pojawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Kiedyś tez się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te kwadraciki, obczytałam wszystkie, faktycznie ciężki miesiąc ale za to fajnie pokazany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze coś fajnego zrobisz:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Ja też zawsze jestem ciekawa, jaki kształt wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zaglądać w czyjeś życie przez pryzmat CALineczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuudny!!!! I bardzo inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  8. CALineczki są cudne, małe jest po prostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo :D kwadraciki też Ci ekstra wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem (z nudów klikając "następny blog" na górnym pasku) i jestem oczarowana cudeńkami które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje Calineczki są przepiękne :) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...