czwartek, 3 listopada 2016

CALendarz w październiku

W końcu trzeba się było podporządkować regułom:))

Calineczki to k w a d r a c i k i !!! Maleńkie kwadraciki, a nie serduszka, ciasteczka, owale i tym podobne dziwne kształty:)) Jako że od początku zabawy w maleństwa postanowiłam, że mój CALendarz będzie inny, wycinałam wykrojnikiem różniste kształty, żeby uatrakcyjnić swój journal.
No dobrze, dobrze, w końcu postanowiłam, że kwadraciki to też ładny kształt :))) Niech Wam będzie!
Październik był dla mnie bardzo ciężkim miesiącem. Dużo dźwigania kartonów, pakowania i rozpakowywania. Ale ja się nie poddaję:) Pomimo rozgardiaszu, podstawowe przydasie spakowałam do specjalnej scrapkowej torby i w razie potrzeby (ochoty, powrotu weny, terminowej pracy...) wiedziałam, gdzie czego szukać.
Coraz mniej kolorów, coraz bardziej zwyczajnie, ale ciągnę dalej -









 Najbardziej lubię przestrzenne formy...











W listopadzie wracam do fikuśnych kształtów. Zamieniam kwadraciki w listki :)
CALendarz to kolejny etap zabawy w Kawie i nożyczkach.

Trzymajcie się ciepło w te koszmarne, deszczowe dni*

Wasza

14 komentarzy:

  1. Eeej, ale nie zdradzaj wcześniej, jaki kształt będzie w następnym miesiącu, ja się tak zawsze zastanawiam, co tym razem wymyślisz! A tu nagle kwadraciki!!! Wprawdzie kształt prostszy, ale zawartość jak zwykle na bogato, no i widzę, że faktycznie ludzie mają podobne zajęcia w kolejnych miesiacach, sortowanie ciuchów i wizyty u lekarzy się pojawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Kiedyś tez się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te kwadraciki, obczytałam wszystkie, faktycznie ciężki miesiąc ale za to fajnie pokazany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze coś fajnego zrobisz:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Ja też zawsze jestem ciekawa, jaki kształt wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zaglądać w czyjeś życie przez pryzmat CALineczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuudny!!!! I bardzo inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  8. CALineczki są cudne, małe jest po prostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo :D kwadraciki też Ci ekstra wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem (z nudów klikając "następny blog" na górnym pasku) i jestem oczarowana cudeńkami które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje Calineczki są przepiękne :) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...