wtorek, 22 listopada 2016

Feminka na starej łyżce

Feminka w tym miesiącu ulokowała się na starej łyżce. Chciała przeżyć coś nowego:)

Już dawno zakupiłam na targu stare łyżki, a wena przyszła dopiero teraz.
Pomysł zakiełkował, kiedy pojawiły się błyskotki świąteczne, zrobiło się świecąco i brokatowo.
Jako że bardzo lubię retro dziewczynki, chciałam by jedna z nich zyskała wyjątkową oprawę.
Na comiesięczne wyzwanie UHK Gallery-inspiracje zgłaszam tę oto panienkę we wstążkach, broszkach i perełkach.






Na polakierowany wydruk sypnęłam brokatem.



Tło z kartki starej książki, oplątane drutem. Na to świecące dżety.


Wielki guzik kupiłam w lipcu we Wrocławiu.




Teraz kolej na chwalenie się pracami ze zlotu, a potem kolejne retro dziewczynki:)

Pozdrawiam serdecznie

Wasza


22 komentarze:

  1. Brawo! Łyżka przecudna, panienka zerka tajemniczo spośród błyskotek, świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale nadałaś łyżce nowe oblicze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita łyżeczka, pamiątkowe łyżeczki mam dwie, obie od mojej babki. Mają dla mnie ogromną wartość sentymentalną. Tym bardziej, że babcia dawno patrzy na mnie z góry. Idealnie nadaje się na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł:))łyżka jest piękna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie prace, pięknie wykorzystałaś łyżkę, brawo!Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! Przepiękna ta łyżka, oczu nie mogę od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow !!! to jest to !!! niesamowita łyżeczka powstała

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem! Ona jest cudna!!! I Feminka i cała łyżka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna rzecz! I wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę, jaki oryginalny pomysł :) wspaniale przerobiłaś łyżkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow wow !!! pomysł przedni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale zalterowałaś łyżkę, finezyjna dekoracja nadaje jej looku vintage-glamour - dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szałowo to wymyśliłaś! Cacuszko powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś niesamowite cacuszko. Ciekawa jestem,co powstanie z kolejnych łyżeczek...

    OdpowiedzUsuń
  15. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...