wtorek, 22 listopada 2016

Feminka na starej łyżce

Feminka w tym miesiącu ulokowała się na starej łyżce. Chciała przeżyć coś nowego:)

Już dawno zakupiłam na targu stare łyżki, a wena przyszła dopiero teraz.
Pomysł zakiełkował, kiedy pojawiły się błyskotki świąteczne, zrobiło się świecąco i brokatowo.
Jako że bardzo lubię retro dziewczynki, chciałam by jedna z nich zyskała wyjątkową oprawę.
Na comiesięczne wyzwanie UHK Gallery-inspiracje zgłaszam tę oto panienkę we wstążkach, broszkach i perełkach.






Na polakierowany wydruk sypnęłam brokatem.



Tło z kartki starej książki, oplątane drutem. Na to świecące dżety.


Wielki guzik kupiłam w lipcu we Wrocławiu.




Teraz kolej na chwalenie się pracami ze zlotu, a potem kolejne retro dziewczynki:)

Pozdrawiam serdecznie

Wasza


20 komentarzy:

  1. Brawo! Łyżka przecudna, panienka zerka tajemniczo spośród błyskotek, świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale nadałaś łyżce nowe oblicze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita łyżeczka, pamiątkowe łyżeczki mam dwie, obie od mojej babki. Mają dla mnie ogromną wartość sentymentalną. Tym bardziej, że babcia dawno patrzy na mnie z góry. Idealnie nadaje się na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł:))łyżka jest piękna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie prace, pięknie wykorzystałaś łyżkę, brawo!Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! Przepiękna ta łyżka, oczu nie mogę od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow !!! to jest to !!! niesamowita łyżeczka powstała

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem! Ona jest cudna!!! I Feminka i cała łyżka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna rzecz! I wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę, jaki oryginalny pomysł :) wspaniale przerobiłaś łyżkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow wow !!! pomysł przedni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale zalterowałaś łyżkę, finezyjna dekoracja nadaje jej looku vintage-glamour - dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szałowo to wymyśliłaś! Cacuszko powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś niesamowite cacuszko. Ciekawa jestem,co powstanie z kolejnych łyżeczek...

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...