niedziela, 13 października 2013

Letnie wspomnienie - ogród w Dobrzycy

Na wielu blogach pojawiły się już dekoracje i kartki świąteczne. Na przekór wszystkiemu, ja chcę ogrzać Was promieniami lipcowego słonka. Dopóki nie kłóci się tak zupełnie z tym co za oknem, przedstawię Wam cudowne miejsce, które odwiedziłam będąc nad naszym morzem.
Pisałam kiedyś, że byłam na warsztatach scrapbookingowych w Ustroniu Morskim. Stamtąd już niedaleko do Dobrzycy, ogrodu, którego absolutnie nie można pominąć.
Wierciłam o to dziurę w brzuchu zmotoryzowanej koleżance KitiW, pojechałyśmy tam tuż przed wyjazdem do domu i obie byłyśmy baaardzo zadowolone z wycieczki.
 
Ogród Hortulus w Dobrzycy składa się z kilkunastu części. Oto niektóre z nich - ogród japoński, francuski, śródziemnomorski, kilka ziołowych ogródków, rosarium w stylu angielskim, ogród biały, purpurowy, żółto-niebieski, lila-róż, leśny. Do tego ogrody traw i ogrody wodne oraz ogród w stylu Antonio Gaudiego.

Zapraszam na spacerek po ogrodzie.
 

 

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 
 Oprócz kompozycji roślinnych możemy tam podziwiać formy metalowe - krzesła, fotele i owady.
 

 
 
 
 Pożegnała nas sympatyczna czarownica z chatki Jasia i Małgosi.
 
 
Autorką części zdjęć jest KitiW. Dzięki Kasiu. Ja nie mam tak wypasionego aparatu :))
Podobno w przyszłym roku zostaną otwarte nowe zakątki ogrodu, więc kto wie, czy znowu go nie odwiedzę - to tylko 7 godzin jazdy :)))))
Polecam to zaczarowane miejsce, ogród jest tak zadbany i urozmaicony, że trudno znaleźć ładniejszy!
 
Kwieciście sie zrobiło, więc pokażę Wam kartkę, którą wykonałam dla październikowej solenizantki.
 
 

 

Serdecznie dziękuję moim komentatorkom, a wszystkim życzę miłego tygodnia,
 
Wasza 

31 komentarzy:

  1. Od razu się cieplej na sercu zrobiło, patrząc na te zdjęcia. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka fantastyczna a widoki- w sam raz na jesienną pluchę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczny ogród a kartka prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne miejsce odwiedziłaś:)))i bardzo dobrze że podzieliłaś się tym pięknem z nami:))))karteczka jest bardzo ładna na pewno solenizantka będzie zadowolona:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ogród:) a kartka piękna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wczorajszym demontażu swojego ogródka, aż mnie w dołku ściska, jak się tam w tej Dobrzycy muszą natyrać, żeby raz tak pieknie wyglądało latem, a dwa na jesieni, kiedy to wszystko trzeba uprzątnąc na zimę. No, ale tam nie robi tego dwoje ludzi ( no chyba nie?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczulam sie jak w raju.U mnie jesien w swojej kolorystyce, a u Ciebie....wiosna...Wiosna w pelni.Piekny kolorowy ogród, wspaniale widoki.Dziekuje,mże dzięki Tobie moglam tam bć.I piekną karteczke pokazalaś, bardzo mi sie podoba.Zapraszam Cie serdecznie na moje Candy, jesli tylko masz ochote.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka prześliczna, a zdjęcia...ech...aż się cieplej zrobiło na sercu

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie ogrody to dzieła sztuki. Mogli by zrobić ogród z Alicji w krainie czarów :-) Właśnie ją czytałam Marcysi :-)
    Karteczka śliczna
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejsce cudowne, warto zapamiętać !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna kartka, gratuluję pomysłu !!!! czy to wynik warsztatów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny ogród! Uwielbiam takie miejsca. A karteczka jak zwykle cudowna :) i z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękny ten ogród! mam nadzieję, że kiedyś go odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogród jest niesamowity, a karteczkę śliczną zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce, a ten mostek w czerwownym kolorze cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity ogród, muszę go w przyszłym roku zobaczyć koniecznie. karteczka też piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ogród i fajne zdjęcia....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  18. I od razu tęskni się za latem i wakacjami... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajkowo tam !!!
    Karteczka śliczna :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ogród, zastanawiałam się nawet czy tam nie pojechać latem, tylko obawiałam się że moje dzieci mogą nie być zbyt delikatne dla roślinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Widoki ze zdjęć są bajeczne...tęsknie za ciepełkiem i latem!
    Kartka jest piękna! Moja ulubiona kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku...jak tam pięknie...ja chcę lata! A karteczka śliczna...zresztą widziałam jak ją robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fotki. Kartka jak małe dzieło sztuki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na mini Candy :0

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze fascynowały mnie żywopłotowe labirynty... Ach... Meć taki wielki ogród... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku.....co za ogród.... pięknie, a te ceglane ścianki dopełniają ten piękny obraz.
    Kartka bardzo ładna. Dobrze się prezentują te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Umbrellko widzę, że lato spędzałaś bardzo ale to bardzo aktywnie! Super, że taki podróżnik z Ciebie :) Ogród faktycznie piękny i to fioletowe krzesełko tez mi przypadło do gustu, pasowałoby do Twojej wszechobecnej lawendy :)

    karteczka śliczna!

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce! Na pewno warte obejrzenia na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna kartka :) a miejsce urokliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podróżniczka z Ciebie,zazdroszczę i dziękuję za pokazanie tych pięknych miejsc.

    Karteczki w Twoim wydaniu jak zwykle piękne i oryginalne :)

    Pozdrawiam Izuś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie urocze miejsca, a to fioletowe krzesło- totalna magia:-)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...