niedziela, 18 lutego 2024

Walentynkowy czekoladownik

Moją tegoroczną walentynkową niespodzianką dla bliskiej osoby był czekoladownik. 
Jest to specjalny rodzaj kartki, która pełni jednocześnie rolę kartki z życzeniami, jak i opakowania na czekoladę.
Personalizowany czekoladownik jest czymś wyjątkowym.
Słodkie akcenty dopełniają całości. Przeważała  różowa kolorystyka, za czerwienią nie przepadam.
Baza została ubrana w eleganckie papiery. Dodałam serce z wykrojnika, grafikę bombonierki, różowe serduszka, kwiaty. Do różyczek dodałam ich tekturkowe podobizny. 

Dziękuję serdecznie za możliwość wykorzystania przesłodkich grafik ze strony Plushleaf Papers.
Wzbudziły mój zachwyt, oprócz czekoladownika wykonałam z ich udziałem jeszcze kilka ATC. 
Pokażę je w następnym poście.




Pozdrawiam serdecznie

Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...