niedziela, 4 lutego 2024

Mój pierwszy Wędraś

Po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć udział w kilkumiesięcznej wymianie art journalowej.
Wymianę zorganizowała na FB Cudna Paczka. Wędrujący album będzie przesyłany po kolei do 10 osób w grupie. Scraperka robi pamiątkowy wpis i przesyła kolejnej osobie z listy. W tym tygodniu wysłałam swój album i również otrzymałam inny, w którym mam zamieścić swój wpis. Mój album ruszył w drogę wyposażony w mój wpis. Kolejne wpisy będą poczynione przez koleżanki.

Już się nie mogę doczekać chwili, gdy Wędraś wróci do mnie, cały wypełniony, zapisany, zaopiekowany czyimiś myślami, 
Każda z Was zostawi tam cząstkę siebie. A ja to, co mi w duszy gra zostawię w Waszych journalach.







Okładka została ubrana w koronki. Okładkę dopracuję, jak Wędraś wróci. Bogato ozdobiona  okładka mogłaby ulec zniszczeniu podczas długiej podróży.


Wkrótce powstaną kolejne wpisy.

Pozdrawiam moje podczytywaczki


2 komentarze:

  1. To fajna zabawa. Moja córka uczestniczyła w czymś takim już kilka razy. Miłej wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ale i zobowiązująca zabawa. Czekam na wypełniony wpisami album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...