środa, 8 kwietnia 2020

Sobotnie kolażowanie

Kolaże zawsze mnie pociągały swoim szaleństwem, nieprzewidywalnością, szerokimi możliwościami, brakiem zasad :) Kolorowe, bez barier, dosadne połączone w zaskakujący sposób.
Toteż chętnie wzięłam udział w live'ie na grupie Kreatywny Świat Naszych Pasji.
Dawno nie mediowałam, więc moim przydasiom przydało się wietrzenie i odkręcanie zaklejonych słoiczków. Wyskrobałam resztki pasty strukturalnej na tło, pobawiłam się mgiełkami i pogrzebałam w kopertach z wycinankami z gazet. Ach, te trafione hasła, te fantazyjne obrazki.
Jak dobrze mieć gotowe wycinanki, wtedy zabawa szybciej idzie.
Lubię kolaże z nutą humoru i abstrakcji.
Taka zabawa odpręża i bez reszty angażuje myśli.
Teraz wszystkim nam potrzebna taka odskocznia, więc polecam wrócić do zapomnianego może hobby, to zawsze pomaga! Bardzo dużo teraz scrapuję, nie oglądam telewizji, odwracam myśli od rzeczywistości, a jednocześnie uczestniczę w wielu live'ach i dużo się uczę.












Polecam różne formy hobby na trudne chwile, to zawsze pomaga.
Trzymajcie się cieplutko. Zdrówka!

Wasza

4 komentarze:

  1. bardzo lubię kolaże, a Twój jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i super motto. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super przesłanie, podpisuję się pod nim. hihihihi Przepiękny kolaż, cudownie dobrane barwy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się motto podoba:))Pozdrawiam serdecznie i radosnych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...