sobota, 25 kwietnia 2020

Okładka do art journala

Z pewnością zauważyłyście, że podczas izolacji mamy możliwość częstego oglądania lajwów na fejsbuku. Ba, możemy tworzyć wraz z projektantkami i mieć szybką satysfakcję ze swojej pracy. Często towarzyszy temu zdziwienie - to ja to umiem? :))) Ja z przyjemnością oglądam te wydarzenia. Staram się przygotować "materiałowo" i zmalować pracę z tego, czym dysponuję. Tym razem zachęcił mnie temat - tworzenie okładki. Rzeczywiście miałam pilną potrzebę zmediowania okładki starej książki, w której widnieje już wiele wpisów, a okładki nadal brakowało :)  Z pomocą bardzo przydatnego lajwa z Karoliną Bukowską mam już swoją wymarzoną okładkę do art journala!
Oczywiście jest to wariacja na temat :) Moja praca znacznie różni się od Karoliny okładki, ale przecież tu chodzi o natchnienie, a nie dokładne naśladownictwo :)










Wreszcie mam już komplecik, i wpisy i okładkę mojego art journala :)
Zachęcam Was do tworzenia prac na jakikolwiek temat, bo tylu inspiracji co teraz nie było nigdy!

I pamiętajcie, chodźcie zamaskowani!

Wasza



1 komentarz:

  1. Piękna ta okładka. Ramka pięknie wszystko dopełnia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...