sobota, 29 lutego 2020

Lutowy pamiętniczek

W lutym, w wyzwaniu  na fejsbukowej ScrapElektrowni dostałyśmy wytyczne: 

kolor szary i tekturki.

Zrobiłam zatem szarawe tło i dodałam brokatowe gwiazdki. Mam nadzieję, że srebrny to błyszczący szary:)
W tym miesiącu zrobiłam dwie stronki, które odzwierciedlają przyjemności, które mnie spotkały.



Uwielbiam chodzić do teatru i czynię to tak często, jak mogę. Nawet Mikołaj o tym wie, bo w prezencie pod choinkę dostaliśmy bilety do Teatru Capitol. Komiczna sztuka pt."Wykrywacz kłamstw"poprawiła nam humory, była zabawna i pouczająca :) Zaraz po spektaklu zagrał zespół na żywo i rozpoczął się dancing.
To był bardzo udany wieczór karnawałowy!



Druga strona albumiku opowiada o Walentynkach. Z tej okazji mąż zakupił bilety do Teatru Kamienica."Czarna komedia" to znana komedia pomyłek obfitująca w zaskakujące sytuacje. Warto było tak właśnie spędzić Walentynki.


Miło robiło mi się ten pamiętniczek i  niecierpliwie czekam na marcowe wytyczne.

Pozdrawiam Was w ten niezwykły, dodatkowy dzień-29 lutego :)

Wasza



3 komentarze:

  1. super! jakie te Twoje strony piękne, ja zaczynam działać w tym temacie, ale aktualnie średnio wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie piękny pamiętnik :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie ozdobiłaś swoje wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...