poniedziałek, 3 lutego 2020

Kolor niebieski i sznurek

Takie oto wytyczne dostały osoby, które biorą udział w  fejsbukowym całorocznym wyzwaniu na Album-Pamiętnik. Niezawodne Gospodynie ScrapElektrowni sypią pomysłami, a ja staram się sprostać choć niektórym wyzwaniom.

"Co miesiąc będziemy wykonywać jedną stronę albumu, zawierającą zdjęcie z danego miesiąca i wykorzystującą podane wyznaczniki".

W moim przypadku może się to nieco powielać ze stronkami w SMASH-U, ale to mi nie przeszkadza. Oprawy miłych chwil nigdy dość:)
Tym razem sama nie tworzyłam bazy. Wykorzystałam gotowy album na spirali z papieru kraftowego o wymiarach 21x15 cm.

W styczniu - ja w nowej bibliotece. Nawet udało mi się znaleźć odpowiedni chipboards:)
Do tego niebieska naklejka i ślady tuszu na papierze oraz rzeczony sznurek i praca gotowa!




Udało mi się też wykonać okładkę do całorocznego albumiku. Napis głosi - happy 2020, mam nadzieję, że taki będzie!




Ciekawa jestem wytycznych na luty:)

Pozdrawiam serdecznie
Wasza


5 komentarzy:

  1. o, super pomysł na zabawę :) nie widziałam jej na fb. Piękny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zawsze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie, ta okładka jest bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca i będziesz ją tworzyć cały rok :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne - zapraszam tez na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...