piątek, 11 października 2019

Wytwarzanie kreatywnej energii

Tak, tak tym właśnie zajmuje się fejsbukowa ScrapElektrownia.
W sobotę 5.09 nastąpił szczególnie silny jej wyrzut, a to za sprawą Światowego  Dnia Robienia Kartek ;)
Przez caly dzień (dla chętnych dodatkowo w piątek i niedzielę) ukazywały się tam co godzinę wyzwania jesienne.
Co za tempo, jaka adrenalina! Oczywiście można dłubać karteczki w swoim tempie, ale żeby zrobić ich jak najwięcej trzeba przyspieszyć!
Możecie sobie wyobrazić ten twórczy bałagan, kiedy gwałtownie szukamy odpowiednie  papiery i dodatki :)

Tym razem podjęłam wyzwania następujące:

1-Kartka z ptaszkiem lub zegarem.
   Zrobiłam i z ptaszkiem i z zegarem ;)



2- Kartka według jesiennej palety.
    Te kolorki bardzo pasowały mi do kartki męskiej ;)



3-Mini kartka.
   To moja druga w życiu mała karteczka 10 cm x 10 cm :)



4-Lift kartkowy



5-Kartka z kubeczkiem lub filiżanką.
   Mój ulubiony temacik :)



6- Ze sznurkiem.
    W poprzednich kartkach był już sznurek, ale zrobiłam kolejną, bo lubię!



7-Kartka z heksagonem.
   Poszła mi najszybciej :)



8-Kartka z książkami.
   Kto jak nie ja?





9-Kartka żarcik :)



Komuś się powiedziało, ktoś inny podchwycił. Robimy kartkę zawierającą w sobie jak najwięcej wytycznych do dzisiejszych wyzwań.

U mnie udało się upchnąć kilka wyzwań :)

Na mini kartce przemykając przez paletę kolorów i mapkę są książki i ptaszek siedzący na listkach. Cytat i filiżanka. Filiżanka stoi na heksagonowej serwetce. Pod spodem (o rety!) drut kolczasty!
Tylko co tu robi ten kot na sznurku?

Nie dałam rady wcisnąć tu shaker boxa :)) Żart zartem, ale tę kartkę robiłam najdłużej. Tak, jest najbrzydsza, ale trzeba było pogłówkować, żeby elementy razem zgrać.

Nie muszę mówić, że spędziłam fantastyczny i energetyczny dzień.
Często musiałam wychodzić ze swej strefy komfortu, żeby wykonać coś co do tej pory omijałam, albo czego nie lubię. Tym razem to zrobię!
Miła jest też świadomość, że po drugiej stronie są realne koleżanki z którymi można przy okazji pożartować :)

Dziękuję Magdzie i Miszelce za świetną zabawę i ogrom pracy włożonej w przygotowanie wyzwań.

Już czekam na kolejną szaloną sobotę ze Scrapelektrownią!

Wasza

2 komentarze:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłaś robiąc tyle fantastycznych kartek w tym Światowym Dniu Robienia Kartek (mnie udało się zrobić tylko trzy ale ja gdzie indziej się bawiłam) ... muszę zajrzeć do ScrapElektrownia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szaleństwo karteczkowe:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...