czwartek, 24 października 2019

Kwieciście w Junk journalu

I pani Spóźnialska dotarła do lipca! Ach jakie to piękne uczucie nie mieć już zaległości :)  Jak burza idę, bo nadrobiłam cztery zaległe posty na wyzwanie ArtGrupaATC :) Ta zabawa nigdy mi się nie znudzi, dlatego cieszę sie nawet z gwałtownego nadrabiania zaległości i z tego, że jak wyjęłam z szuflad "śmieci" to zabawa trwała dłużej:))
Ten oto post dotyczy wyzwania

"Kwiaty"

Wspaniały pomysł, bo kwiaty pięknie rozkwitają w art i junk journalach.
Lubię ten motyw i nie zostawiłam go szaro-smutnym, ale nadałam im kolory!











Pozostaje mi czekać na kolejne wyzwanie :)

Wasza 


3 komentarze:

  1. Super że jesteś już na bieżąco. Też czekam cierpliwie na kolejne wyzwanie ... ciekawe jaki temat tym razem będzie :) Ładne są te Twoje ,,śmieci,, (moje już na wykończeniu). Kwiaty to wdzięczny temat ... podoba mi się Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna realizacja tematu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...