niedziela, 19 maja 2019

Kolejny wpis do junk journala

W  kwietniu  dziewczyny z bloga Artgrupa ATC zmajstrowały wytyczną-użyj koperty.
Mnie tam dwa razy nie trzeba powtarzać :) Mam koperty różne różniste, a ta duża na całą prawą stronę junk journala czekała na specjalną okazję.
Skoro koperta to i list! Znalazłam przykładowy list ze starej książki do nauki języków. Cudna czcionka, wygląda zjawiskowo! Jeszcze tylko obowiązkowe koronki i kwietniowy junk journal gotowy!










W ozdobnej kopercie zamieszkały ciekawe tagi.



Trochę ozdóbek na kopercie, żeby wyżyć się, użyć tego i tamtego oraz przy okazji posprzątać biurko z drobiazgów:))


Buziaki ślę - Wasza



1 komentarz:

  1. Świetna ta ozdobna koperta, no i ,,wysprzątanie biurka,,(dodatki) dało ciekawy efekt. Podoba mi się taka kolorystyka czyli brązy w różnej tonacji z dodatkiem niebieskiego, podoba mi się cały wpis :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...