środa, 29 maja 2019

Kartka komunijna w pudełku

Sezon komunijny dobiega końca, a ja jeszcze nie pokazałam Wam karteczki z w/w okazji. Ostatnio spodobał mi się pomysł zamykania kartek w pudełku. To bardzo wygodne, można na karteczce umieścić wiele kwiatków i ozdób wszelakich. Pudełko chroni je przed zgnieceniem. A jeszcze pudełko z szybką! Elegancja w całej rozciągłości.








Jak to u mnie-koronki muszą być! Tym razem wybrałam bardzo subtelne, dziewczyńskie, z dżetami w środku. Idealne na tę okazję.




Pozdrawiam cieplutko w ten zimny dzień
Wasza


2 komentarze:

  1. Pełna elegancja, bosko się wszystko prezentuje. Cudnie ten choćby bluszcz wszystko uzupełnia, cuuudo! <3 Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw. Pudełeczko pięknie dopasowane do kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...