czwartek, 16 listopada 2017

Mediowe czary z Dorotą

Zanim całkowicie pochłoną mnie tematy bożonarodzeniowe, mam dla Was "zagubiony" album. Wstyd napisać, jak dawno odbyły się warsztaty albumowe z Dorotą. Album stoi w pracowni i zdobi, a dlaczego byłam tak egoistyczna i Wam go nie pokazałam, nie potrafię powiedzieć:) "Diabeł ogonem nakrył".
Na warsztatach mediowych zabawa była przednia, korzystałyśmy z różnych masek, mediów, stosowałyśmy różne fajne rozwiązania, a co najważniejsze, można było spotkać dawno niewidziane koleżanki :)
Wspaniałe papiery, cudne tekturki i zjawiskowy kolor cekinów. Taka zabawa nie może się nie podobać nawet dużym dziewczynkom:)





Takie były początki...





















Wasza



6 komentarzy:

  1. Piękny kolorek wybrałaś na album i cudnie go ozdobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt:) Od okładki nie można oderwać wzroku, pięknie zestawione barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny, połączenie kolorów wybrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dodatki w kolorach, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolorystyka! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...