niedziela, 21 maja 2017

Święta na okrągło

Przypadkowi czytelnicy są pewnie mocno zdziwieni widząc u mnie kolory ostro-bijące -w oczy :) W tym miesiącu Inka zupełnie przewrotnie (znów!) zaordynowała nam obowiązkowe kolory - czerwony i biały. Przy czym nie chodzi o malowanie flagi narodowej, ale o kartkę bożonarodzeniową w przewadze biało-czerwonych barw, z małym dodatkiem innego koloru.
Natychmiast po przeczytaniu wytycznych zaświtała mi w głowie myśl. I poszłam tym tropem.
Z doświadczenia poprzednich miesięcy wiem, że pierwsza myśl najlepsza. Potem niepotrzebnie błądzi się po manowcach.
Pikanterii dodaje fakt, że podczas wykluwania się tych pomysłów zaczął padać śnieg!!!
Przysłowiowa "Gwiazdka w maju"!

Mam nadzieję, że wywiązałam się z zadania i obecność koloru czarnego (jako dodatkowego) nie jest przytłaczająca:)







 Klamerka do paska wykombinowana z wykrojnika "ciasteczko".


Nareszcie przydał się wykrojnik guzik;)
 


Jeżeli komuś mało czerwonego, to możemy karteczkę posadzić na rododendronie.

Zupełnie, ale to zupełnie przypadkiem, akurat w tym momencie czytam po raz któryś ksiażkę mojej ulubionej J. Chmielewskiej "Wszystko czerwone" :))))
No, wszystko czerwone!

A tak poza tym to po Wielkanocy odetchęłam, że kolejne święta minęły i teraz już z całym spokojem mogę oddać się tworzeniu kartek bożoarodzeniowych i żadne święta mi się po drodze nie plączą:))


Z życzeniami słoneczka

Wasza

9 komentarzy:

  1. Pomysł pierwsza klasa! Super jest ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaki genialny pomysł ! lepiej bym nie wymyslila !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka genialna świetny pomysł A " Wszytko czerwone" Chmielewskiej uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wdzianko Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że pierwszy pomysł najlepszy. Później zaczyna się za bardzo kombinowac i różnie to wychodzi...
    Bardzo podoba mi się ten pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita! Zawsze coś fikuśnego wymyślisz :)

    "...i żadne święta mi się po drodze nie plączą" - dobre, naprawdę - dobre :)))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...