środa, 24 maja 2017

Kartka na Dzień Mamy

W Dzień Mamy wiele z nas jest i córkami i mamusiami:) Ta podwójna rola jest bardzo miła i nakłada na nas "słodki"obowiązek wykonania prezentu dla swojej mamy. Ja w tym roku wysłałam taką oto karteczkę :)
Mama podobnie jak ja uwielbia lawendę, więc mam nadzieję, że kartka zyska abrobatę.
To mój ulubiony zestaw kolorystyczny i wykonanie takich życzeń to czysta przyjemność:)







Kończę się właśnie pakować przed wyjazdem na "Cynkowy Weekend Craftowy" do Wolimierza, na Dolnym Śląsku. Bardzo się cieszę, że te wyjazdy stały się cykliczne i chociaż raz w roku w tym samym miejscu spotykam się z koleżankami podobnie zakręconymi:) Już się nie mogę doczekać!!!

Miłego weekendu-

Wasza

8 komentarzy:

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...