środa, 24 maja 2017

Kartka na Dzień Mamy

W Dzień Mamy wiele z nas jest i córkami i mamusiami:) Ta podwójna rola jest bardzo miła i nakłada na nas "słodki"obowiązek wykonania prezentu dla swojej mamy. Ja w tym roku wysłałam taką oto karteczkę :)
Mama podobnie jak ja uwielbia lawendę, więc mam nadzieję, że kartka zyska abrobatę.
To mój ulubiony zestaw kolorystyczny i wykonanie takich życzeń to czysta przyjemność:)







Kończę się właśnie pakować przed wyjazdem na "Cynkowy Weekend Craftowy" do Wolimierza, na Dolnym Śląsku. Bardzo się cieszę, że te wyjazdy stały się cykliczne i chociaż raz w roku w tym samym miejscu spotykam się z koleżankami podobnie zakręconymi:) Już się nie mogę doczekać!!!

Miłego weekendu-

Wasza

10 komentarzy:

  1. Sliczna jest!
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza :) kto by nie lubił lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, podobają mi się jej delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wyjść z podziwu :) piękna po prostu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna taka z lawendą . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ! udanego wypadu życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...