piątek, 14 kwietnia 2017

Świąteczne życzenia

Dopiero co robiłam kartki bożonarodzeniowe, a tu trzeba było się przestawić na jajeczne:)
Pozytywnie bo zielono, kolorowo i nieco koronkowo.
Mam aż za dużo dekoracji wielkanocnych, więc nie zdziałałam w tym roku nic nowego. A kartki? Zrobiłam parę ale o fotkach przypomniałam sobie jak zakleiłam koperty:))) Zostało kilka bliźniaczych:)
Nie będę się tym razem rozpisywać, bo macie ręce pełne roboty.

Życzenia więc ślę:



Smacznej święconki,
stołu obfitującego w świąteczne przysmaki,
wiosennego dyngusa 
oraz miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół

życzę ja - Umbrella







Tuż po Świętach zaprezentuję Wam moje nowiutkie albumiki

Pozdrawiam serdecznie



9 komentarzy:

  1. Tobie też wspaniałych świąt życzę:)))abyś spędziła je z tymi których kochasz:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, Pogodnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnego dalszego świętowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki! Wesołego po świętach!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...