czwartek, 20 kwietnia 2017

Skrzydła

Pędzę do Was na skrzydłach, żeby pokazać mój kolejny wpis art journalowy. 
Skrzydła, skrzydła... taaak, wdzięczny temat!
Kolejne wyzwanie na blogu ArtGrupa przenosi nas w świat marzeń, nieograniczonych planów, uniesień, projektów, na które trzeba mieć dużo odwagi.
Mamy sporo planów, trochę chęci, a realizacja... no właśnie! Z tym gorzej:)
Myślę, że każdemu przydałyby się pomocne skrzydła, które dodadzą odwagi i  pomogą zrealizować pomysły.

A może było mi to potrzebne bardziej, niż wydawało się na początku?
Pracę wykonałam na wyzwanie ArtGrupy Atc-Art journal.




W tle koronki, maski, mgiełki, stemple. Pod skrzydłami stempel z siatką (symbol zamknięcia). Chciałam stworzyć wrażenie, że skrzydła przebijają siatkę i wydostają się z klatki na wolność.
Skrzydła wycięłam moim ulubionym grubym wykrojnikiem. Są zamontowane przestrzennie, jakby miały zaraz odlecieć:)









U dołu obietnica; I (będę latać, wznosić się twórczo) everyday!
To mój najnowszy stempel, można uzupełnić co też "everyday" będziemy robić;)

I Ty rozwiń skrzydła!

Uściski

Wasza

15 komentarzy:

  1. Niezwykłe...
    Wyjątkowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałyby się skrzydła:)))Twoje są śliczne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. praca jest bardzo pomysłowa i prześliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się realizacja tematu i kolor pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoje podejście do tematu i końcowe wezwanie:-) Samo wykonanie również niezwykle interesujące. Bardzo lubię wpisy zawierające jakąś myśl, która później też mi dźwięczy w głowie:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ładne, bardzo ładne - a nie masz może dodatkowej pary rąk do tych skrzydeł? Przydałyby się czasami w realizacji tych wszystkich planów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis!!! Cudne te skrzydła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odlotowe :) Jak cudnie, że wpis niesie ze sobą coś więcej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny ten wpis, jego tło zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, skrzydełka są potrzebne każdego dnia! Piękny wpis i kolory niebiańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjawiskowy wpis z optymistycznym przesłaniem uwolnić z klatki skrzydła - super :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...