piątek, 23 grudnia 2016

Wyzwanie na niebiesko

To już ostatnie w tym roku wyzwanie z Grupy ATC-Art journal. Tym razem - na niebiesko!
To jest akurat mój ulubiony kolor, więc strona w starej książce szybko pokryła się gesso i niebieskościami.
Postawiłam na to, co teraz najważniejsze - zaufanie.
Czuję się trochę jak prorok, bo pracę zaczęłam robić na długo przed niedawnymi, tragicznymi zdarzeniami...
Myślę, że to uczucie, czy odczucie jest ważne dla każdego. W małej, rodzinnej skali i tej globalnej.
Dla podkreślenia efektu użyłam plastikowe, przestrzenne "łezki".











Dziekuję Dziewczynom za wspólną, roczną zabawę! Ciekawa jestem, co autorki bloga wymyślą w kolejnym roku.

Pozdrawiam

Wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...