wtorek, 27 września 2016

Blejtram całkiem męski

Szybciutko kontynuuję prezentowanie prac, jakie zmalowałam na Cynkowych warsztatach, nad morzem w Trzęsaczu. Trochę to trwa, ale też pracowałyśmy tam jak mróweczki:)
Bardzo czekałam na rzeczony blejtram. Uwielbiam prace podkreślające piękno i charakter zdjęć. Nie chciałam wklejać na pracy anonimowego zdjęcia i przygotowałam zdjęcie mojego Dziadka.
Stare zdjęcia mają ten nieodparty czar!
Mam nadzieję, że godnie oprawiłam pamiątkę po  Dziadku. 
Blejtram pozuje na zardzewiały, użyłyśmy świetnych preparatów postarzające, czyniące cuda:)















Również szyld do pracowni posiada baaardzo stare elementy - nożyczki i ramkę:))
Bardzo podobała mi się zabawa w dokładanie różnych nieoczywistych elementów. Również psikanie mgiełkami, postarzanie i chlapanie to czysty relaks.
Teraz szyldy będą pyszniły się na drzwiach naszych pracowni:)
U mnie brak napisu w ramce:) Chcę tam umieścić mój nick, ale nie mogę znaleźć literek odpowiedniej wielkości.








Łapcie ostatnie promienie słońca!

Wasza

9 komentarzy:

  1. Piekne zdjecie Dziadka. Cudny blejtram!
    Zawieszka rowniez wspaniala. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią detali i szczegółów :) Piękne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątka po dziadku została oprawiona bardzo godnie, praca jest wyjątkowa!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace:)))zdjęcie dziadka prezentuje się doskonale:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna praca:-) Świetny ten efekt rdzy na obrazie...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Blejtram cudnie postarzony! Piękna oprawa dla pamiatkowego zdjecia. Szyld też wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite prace. Miło popatrzeć jak się rozwijasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ten blejtram, taki z patyną lat

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny!! wszystko razem świetnie się komponuje.






    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...