sobota, 28 maja 2022

Apetyczne przepiśniki


Im bliżej lata tym bardziej mam ochotę zrobić sobie nowy przepiśnik.
Może to dlatego, że wysyp owoców i warzyw skłania mnie do przetestowania nowych przepisów. 
A owe przepisy muszą mieć nowy domek:) 
Tym razem zrobiłam dwa przepiśniki. Jeden na Dzień Mamy, drugi jeszcze nie ma nowej właścicielki. 
Zakochana jestem w papierach "Herbatka dla dwojga". Są idealne do tworzenia przepiśników.
Powstały kolorowe, apetyczne notesy na przepisy, z udziałem koronek i dodatków z wykrojnika.
Lubię takie kolorowe prace, poprawiają mi humor i skłaniają do jeszcze większej kreatywności.























To jeszcze nie wszystko, czeka mnie dokończenie osobistego przepiśnika na sałatki.
Zachęcam Was do tworzenia przepiśników, to świetna zabawa:) 

Wasza


2 komentarze:

  1. WOW! Bardzo mi się podobają. Dużo pracy ale nie marnowanie czasu, a wręcz przeciwnie - owocny czas.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...