sobota, 22 stycznia 2022

Moda w albumie PCJ

W sierpniu ub.roku tematem albumowym na ArtGrupie ATC była moda i krawiectwo. Mam sporo takich dodatków jak szpuleczki, agrafki, miarki. Jednak okazało się, że w porę nie wywiązałam się z tematu. Widocznie jak się ma za dużo wieszaczków i guziczków to następuje swego rodzaju blokada. Nie wiadomo co wybrać :))) Teraz, po całkowitej zmianie koncepcji, nadrabiam temat. Zostawiam Was ze śliczną krawcową z ogrooomnymi nożycami :) 










Miłej niedzieli Wam życzę :) 

Wasza


2 komentarze:

  1. Kartka bliska mojemu sercu bo moja mama jest krawcową i często widziałam ją z nożycami :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...