czwartek, 11 listopada 2021

Shadow box na przydasie i 10-lecie mojego bloga

Mój blog, moje trzecie dziecko:)))

 kończy dziś 10 lat.


Powiem teraz jak stara matka: "Ale to zleciało!!!"
Doskonale pamiętam ten świąteczny, zimny dzień. Z powodu przeziębienia nie mogłam wybrać się na spacer. Co by tu zrobić? Blog sobie założę :))) Jaki wybrać nick i tytuł bloga?
Tak okrągła data  11.11.2011 wymagała podkreślenia i uwiecznienia :) 

Od razu poczułam się w świecie blogowym "jak u siebie". Motywujące komentarze budowały w nas pewność siebie i utwierdzały w przekonaniu, że podążamy właściwą drogą:) 
Doskonale pamiętam dwie pierwsze koleżanki, które skomentowały moje kulawe jeszcze posty. To było przeżycie! W dawnych czasach, gdy blogi górowały nad fejsem, znajdowałam pod swoim postem nawet 48 komentarzy!!! Ech, łezka się w oku kręci! Prawie co wieczór zasiadałyśmy na chwilę do laptopa, żeby zostawić ślad pod nowymi  postami najbliższych psiapsiółek:) A posty zamieszczało się dużo częściej niż teraz:)

Wiele z Was pamięta ten dreszczyk emocji, kiedy dołączali kolejni obserwatorzy bloga, nawet po 10 osób dziennie:)
Musiałyśmy się zmagać z niewydolnością bloggera, często zawieszał się i nie pozwalał opublikować posta, czy komentarzy:) 

To były twórcze, kreatywne lata! Inspirowałyśmy się nawzajem, poznawałyśmy nowe techniki, pomagałyśmy sobie w potrzebie. Na blogach rozwiewało się wszelkie wątpliwości, można było poprosić siostry blogowe o wyjaśnienia lub tutek na nieznaną pracę.

Dzięki blogowi poznałam wiele z Was w realu, miałyśmy tyle wspólnych tematów:) 
Wielokrotnie przeżywałam cudowne zaskoczenie, kiedy na warsztatach w Ustroniu Morskim czy Trzęsaczu okazywało się, że komentujemy sobie posty od lat inspirujemy się wzajemnie i właściwie dobrze się znamy:)

Założenie bloga to jedna z lepszych decyzji w moim życiu:)

Dziękuję Wam moje komentatorki i osóbki pozytywnie zakręcone za ten wspólny czas!
Za każde miłe słowo, twórczą krytykę i ciepło bijące od Was.
Tęsknię za taką aktywnością, jaka była na blogach kilka lat temu:) 
Mam nadzieję, że życie blogowe będzie trwało nadal i dzięki Wam wykonam wiele nowych prac. Poznam kilka sztuczek, smacznych potraw, ciekawych książek.

Okrągła rocznica wymaga pokazania pracy o większych gabarytach:)  Zawieszam na chwilę prezentację kartek świątecznych na rzecz "szafki" na przydasie, wykonanej jakiś czas temu.

Zakupiona na starociach brzydka szuflada zyskała drugie życie.
Odnowiona, a właściwie postarzona techniką shabby chic .Wyklejona szczególnie atrakcyjnymi papierami scrapbookingowymi, z dodatkiem odjazdowych tabliczek i napisów.
Jeszcze tylko  kryształowa gałeczka z Zara Home.
W przegródkach zamieszkały ozdobione słoiczki z guzikami, taśmy washi, ozdobne nożyczki i kropelki nuvo.
Coś mi mówi, że ten asortyment będzie się często zmieniał:) 

Zostawiam Was ze zdjęciami tego swoistego shadow boxa, który dekoruje ścianę w mojej pracowni.



Shadow box potraktowany shabby chic i wypełniony słoikami i przydasiami


A to 'brzydkie kaczątko":) Szuflada przed metamorfozą. Znalezisko ze staroci.





















Szuflada bez zawartości




Uwielbiam ozdabiać słoiki:) 
Jak już kiedyś pisałam, nie kupię produktu w nieciekawym słoiku:)))




Pozdrawiam świątecznie i wracam do kartkowania

Wasza

 

8 komentarzy:

  1. No Moja Droga to to Twoje dziecko ma już 10 lat. Piękna rocznica. Życzę dalszego pięknego blogowania bo dla mnie to też przyjemność podziwianie tego co tworzysz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudenko i najlepszego dla Ciebie i Twojego dziecka - niech wasza przygoda trwa ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisałaś.10 lat temu i ja byłam początkująca, teraz czasami nie wpadam na bloga i przez kilka dni. Blogi chyba troszeczkę zanikają. Życie przenosi się na fb.Jednak czasami życie na fb mnie przytłacza, ilość zabaw, wyzwań jest tak ogromna, że gubię się. Wtedy wracam do obserwowanych blogów i zadziwia mnie jak dużo ich zamilkło.
    Tobie życzę, by Twoja przygoda z blogiem wciąż trwała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze powspominać stare dobre blogowe czasy, też brakuje mi tej blogowej aktywności, tyle blogów zniknęło na rzecz Instagrama, aż żal. Mi też niedługo stuknie 10 lat. Wszystkiego dobrego i kolejnych latek w blogowym światku:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szufladka cudna :) ja także życzę kolejnych lat w blogowej społeczności :) najlepszego:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje ❤🌷💛 piękna rocznica. Zapraszam Cię na instagram, tak wspaniałe przedmioty powinny dotrzeć do jak największej liczby osób w różnych miejscach. Gdybyś się zdecydowała na wizytę, wpadnij do mnie- @dom_na_przedmiesciach
    Ucałowuję urodzinowo 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy robisz:)))gratuluję rocznicy:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w dalszym blogowaniu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska metamorfoza, taka na szóstkę i to z plusem. :) Przemiło się czytało tekst, sama pamiętam, jak to było, kiedy Maria napisała mi komentarz, zawsze zapamiętam, że była pierwszą i wierzyła we mnie. :) Nie miałam bloga w czasach, gdzie blogi były aż tak popularne, ale miło mi o tym czytać. Założenie bloga to i jedna z moich najlepszych decyzji. :)Cieszę się, że masz bloga, że tworzysz i mogę to zobaczyć. Życzę Ci jeszcze wielu lat radości w tym świecie, bo to taki piękny świat, naprawdę piękny, a my w nim...szczęściary. :) Pozdrawiam najserdeczniej. <3

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...