niedziela, 25 kwietnia 2021

Kolejne maluchy

ATC rozbudziło we mnie ospałą wenę twórczą  i chętnie realizuję się w kolejnych wyzwaniach.
Tulipany to moje ulubione wiosenne kwiaty, więc z radością spróbowałam swoich sił komponując ATC.
Wykorzystałam tu cudny wykrojnik z kaloszkami z których wystają ...tulipanki.
Dołożyłam po kilka kwiatków do tego "rogu obfitości" .
Kolorowe kaloszki to było coś, czego potrzebowałam w te ponure dni. Lało prawie przez dwa tygodnie.
Czuję się zabezpieczona :))))











Pracę zgłaszam do mojej ulubionej grupy: ArtGrupa ATC


Raz na jakiś czas umawiamy się na wymiankę z Etoile i wymyślamy sobie tematy do wyzwań :) 
Tym razem ja zaproponowałam temat "Ważka", a Daria "Owoce".
Zaczęłam obydwa projekty naraz, ale ważka wyszła na prowadzenie :)
Oto ona. Beermatę pokryłam czarnym gesso, maska ważka i pismo, dodałam farby metaliczne i zwykłe, stempelek z białego tuszu pigmentowego, a na koniec wosk Turquoise Satin i jeszcze inne rozświetlacze.Na koniec ważki z wykrojnika plus oczy z półperełek :) 












Owoce mam nadzieję pokazać w kolejnym poście.


Wasza


4 komentarze:

  1. Wow, ja jeszcze nad ważka myślę, nad owocami, żółtym i tulipanami też 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne atciaki! tło świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam prace z owadami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już wypatruję ciepłych dni:-)
    Tulipanowe maleństwa urokliwe!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...