sobota, 6 lutego 2021

Kolejny rok z Inką

Święta na okrągło to bardzo inspirująca strona. W ubiegłym roku niestety nie podołałam wszystkim świątecznym wyzwaniom i medalu nie dostałam:)  Ale nie poddaję się, co to to nie.

W kolejnym roku również mam zamiar powalczyć i co miesiąc wykonać co najmniej jedną kartkę.    Mocne postanowienie to już połowa sukcesu ! Tym bardziej, że tematem roku są tagi. To moja ulubiona forma, postaram się zrobić 12 ciekawych prac na wyzwania. 

W styczniu mamy temat dowolny. Ja z radością  popełniłam kartkę w kształcie taga, poszarpaną, z tiulem i gazą w tle.












Wasza


4 komentarze:

  1. Cudowny pomysl taga na tagu ❤.
    Zimowo... ale jak przytulnie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna:-)
    Okołoświąteczne i zimowe tematy cieszą mnie tej zimy jeszcze bardziej niż zazwyczaj:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji postanowienia! Świetny start .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka w nietypowej formie ale dzięki temu bardzo ciekawa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...