piątek, 11 września 2020

Box na wyjątkowe urodziny

Ostatnio miałam okazję posklejać exploding box na wyjątkowe, bo 80-te urodziny.
Wybrałam kwieciste papiery plus dodatki w wesołych kolorach.
Odeszłam nieco od ulubionego przeze mnie vintagowego stylu, żeby rozweselić jubilatkę i nie obdarowywać jej pudełkiem udającym stare :) 
Po raz pierwszy na wieczku pudełka zamieściłam shaker box. Muszę przyznać, że dobrze to wygląda, rozwesela całość. Dzięki temu box stał się atrakcyjny z zewnątrz, a nie tylko w środku :)  
















Życzę Wam dużo słońca




 

3 komentarze:

  1. Pomysłowe wieczko pudełka a całość rozwesela i jest pełne uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. To wyjątkowe urodziny i pudełko również takie jest:)))Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, cudowne energetyczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...