wtorek, 4 sierpnia 2020

Świąteczny klimacik

Ha, jak dobrze, że wśród upalnych dni znalazł się jeden ponury. Albowiem niełatwo jest wykrzesać z siebie  bożonarodzeniowy nastrój w upał :) Kreatywność rośnie wraz ze spadkiem temperatury:) Wykorzystałam więc dzisiejszy dzień na różne takie...
Muszę się przyznać, że poszłam trochę na łatwiznę i do kartki użyłam gotowe tagi. Upss, ale w końcu jestem na urlopie! 

W lipcu na blogu "Święta na okrągło" tworzyłyśmy do znanej piosenki "Last Christmas" :) 

Oto moja interpretacja:








Mam nadzieję, ze gorące dni wrócą :) Do świąt jeszcze daleko!


4 komentarze:

  1. śliczna karteczka, wesoła jak ten uśmiechnięty pierniczek! dla mnie motywacją są zabawy świateczne kartkowe, próbuję działac, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie skończyłam haft gwiazdkowy i widzę, że nie tylko ja latem myślę o świętach bożonarodzeniowych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Taka świąteczna to dla ochłody w te gorące dni :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przewidziałaś piękne upalne dni:-) A karteczki idealne dla...ochłody:-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...