piątek, 8 maja 2020

Albumik z rolek

Z tego co widzę na różnych grafikach i memach na całym świecie, jednym z symboli kwarantanny stał się ...papier toaletowy. Wszyscy mamy go pod dostatkiem i ustawiamy go w malownicze piramidy:)  Aby do cna wykorzystać ten cenny produkt postanowiłam wykonać albumik z rolek, co to zostały po papierze :) 
Zrobiłam go już jakiś czas temu. W zasadzie większość stron  albumiku posklejałam na lajwie prowadzonym przez Kamilę ze strony Kreatywny Świat Naszych Pasji. 
Wreszcie dziś, z okazji Dnia Bibliotekarza i Bibliotek zmobilizowałam się by pokazać Wam albumik, który przeznaczyłam na cytaty dotyczące czytania książek. Wskazuje na to obrazek na okładce, utwardzony glossy accents.






W przeważającej części ozdobiłam go papierem z różnymi bibliotecznymi szufladkami.
Kocham ten widok! Aby powiększyć powierzchnię do wpisów, w tunele w rolkach wsunęłam tagi ze sznureczkami. Sznureczki najlepiej podkleić kroplą kleju, by się nie rozwiązywały.




















Wykorzystałam 10 rolek po papierach. To w sam raz by albumik zachował swoją formę. Całość spięta jest otwieranym kółkiem do łączenia albumów.

Teraz pozostało mi wydrukowanie ulubionych cytatów o książkach i bibliotekach.
Z pewnością  najpierw wkleję tam  dwa moje ulubione:

"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"
W.Szymborska

"Biblioteka jest bramą w czasie"
Carlos Maria Domingues

Myślę, że Wy też macie swoje ulubione cytaty :)



Pozdrawiam serdecznie 

Wasza




5 komentarzy:

  1. Piękny albumik i wspaniały pomysł z tymi cytatami:)))))fajnie że potrafisz wykorzystać takie różności dla stworzenia niezwykłej rzeczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo wykorzystałaś rolki i ładny albumik zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowy recykling, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe:-) Ja ostatnio też wykorzystałam te rolki do prac plastycznych z synkiem. Fajna zabawa!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny taki malusi albumik :) nawet mam jeden od blogowiczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...